به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا نظیفی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار اداره پزشکی قانونی شهرستان رومشکان، اظهار داشت: در سال گذشته یک نفر پزشک جذب و آموزش‌های لازم داده شد و از ابتدای سال جاری این مرکز شروع به کار کرده است.

وی، گفت: با توجه به اپیدمی کرونا مراسم افتتاح این مرکز به بعد از کنترل بیماری موکول شد که این امر با حضور رئیس کل دادگستری استان و مسئولین قضائی و اجرایی شهرستان رومشگان انجام خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان، گفت: علیرغم کمبود شدید پزشک در استان در حال حاضر ۹ مرکز در شهرستان‌ها و ۲ واحد پزشکی قانونی در مرکز استان به صورت فعال خدمات ارائه می‌کنند.

نظیفی، اظهار امیدواری کرد که تمام تلاش در راستای فعال کردن پزشکی قانونی شهرستان چگنی نیز انجام گیرد، گفت: چگنی آخرین شهرستان استان نیز دارای واحد ارائه خدمات پزشکی قانونی می‌شود و مردم عزیز استان به صورت سهل الوصول به خدمات پزشکی قانونی دسترسی پیدا می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه سریع خدمات دندانپزشکی، این اداره کل با جذب یک نفر دندانپزشک و آموزش‌های لازم از ابتدای سال جاری اقدام به راه اندازی بخش دندانپزشکی قانونی در مرکز خرم آباد کرده است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان، گفت: از این پس مراجعین پزشکی قانونی به مطب دندان پزشکان ارجاع داده نمی‌شوند و مستقیماً در بخش دندانپزشکی مرکز خرم آباد معاینه و گواهی صادر می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.