گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد: گمان نمی‌کنم طی صد سال حیات آیت‌الله العظمی صافی‌گلپایگانی کسی از ایشان بدی دیده باشد

آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد به مناسبت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی، به خبرنگار جماران گفت: کتاب‌های خوبی از ایشان منتشر شد، از جمله، کتاب منتخب الاثری از حضرت مهدی (ع) که قبل از انقلاب کتاب سال انتخاب شد و تا آخرین لحظه هم خدا به ایشان توفیق داد و کار میکرد.

به گزارش جماران؛ آیت الله یوسف طباطبائی‌نژاد ضمن تسلیت رحلت مرجع بزرگوار حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به جمعیتی که در تشییع جنازه ایشان شرکت کردند گفت: ایشان فرد مبادی آداب در جامعه بود. بسیار به دیدار مراجع می‌رفتند و من گمان نمی‌کنم طی صد سال حیات آیت الله العظمی صافی گلپایگانی کسی بدی از ایشان دیده باشد.

وی در گفت و گو با خبرنگار جماران افزود: کتاب‌های خوبی از ایشان منتشر شده است؛ از جمله، کتاب منتخب الاثری از حضرت مهدی (ع) که قبل از انقلاب کتاب سال انتخاب شد و تا آخرین لحظه هم خدا به ایشان توفیق داد و  کار میکرد و چند سال قبل هم کتابی در مورد آقای بروجردی نوشتند که بسیار هم موفق بود.

امام جمعه اصفهان نگاه ایشان به استقلال حوزه را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: ایشان اهل توسل به اهل بیت بودند که حتی وصیت کردند مرا به کربلا ببرید.

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: توصیه میکنم تا آخرین لحظه مثل ایشان کار و مطالعه کنیم، کتاب بنویسیم و تبیینی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: امروز وقت جهاد تبییین است را لحاظ کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.