جی پلاس؛

چگونه می توان پیاز را ماه ها تازه نگه داشت؟

پیاز یکی از مواد اولیه و اصلی است که در بسیاری از غذاها وجود دارد، بنابراین تازه نگه داشتن آن برای مدت طولانی یکی از بزرگترین مشکلات به حساب می آید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از مجله اکسپرس: برخی پژوهشگران از آموزش های پرسرعت می گویند بسیاری از مردم برای نگهداری پیازها را در یخچال قرار می دهند که این یک باور رایج است.

آن ها معتقد هستند که پیاز می تواند برای چندین ماه تازه بماند، اگر به درستی در مکانی غیر منتظره در آشپزخانه شما نگهداری شود.

آن ها توصیه می کنند پیاز را در یخچال نگهداری نکنید زیرا سرما و رطوبت باعث خراب شدن زودرس آن می شود و بهتر است آن را در جای خشک و تاریک نگهداری کنید.

برای افزایش بیشتر ماندگاری پیاز، او پیشنهاد می‌کند به محض خرید پیازها را از بسته‌بندی پلاستیکی‌شان خارج کنید، زیرا این کار باعث می‌شود هوا در اطراف پیاز گردش کند و از تجمع رطوبت جلوگیری کرده و آن‌ها را تازه و ترد نگه می‌دارد.


پیاز

آن ها می گویند: "آن را از کیسه پلاستیکی خود خارج کنید تا هوا در اطراف آن گردش کند و آن را جدا از سیب زمینی ها نگه دارید، زیرا این دو با هم ممکن است عمر هر دو مورد را تحت تاثیر قرار دهند."

نگهداری پیاز خرد شده

در مورد نگهداری پیازهای خرد شده پس از برش، سارا توصیه می کند که پیازها را در کیسه فریزر قرار دهید تا برای استفاده بعدی، تازگی خود را حفظ کنند.

این پیازهای مکعبی را می توان با خیال راحت در یخچال برای استفاده کوتاه مدت نگهداری کرد یا برای مدت طولانی تری منجمد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید