هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی پنج ماهه امسال هر شهروند زنجانی به‌طور میانگین 11هزار و 700 تومان در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد مشارکت کرده است.
وی اظهار کرد: میزان مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در پنج‌ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 63درصد افزایش داشته است.
صفری افزود: بر این اساس خیران این استان با مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد در پنج‌ماهه اول امسال بیش از 12 میلیارد و 446 میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: خیران زنجانی در قالب طرح‌های اکرام و محسنین، زکات، صدقات و طرح‌های مبتنی بر نیاز ازجمله درمان، مسکن، آموزش، اشتغال، فرهنگی و برنامه‌های ماه رمضان به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان کمک کرده‌اند.
وی بیان کرد: از مجموع مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد چهار میلیارد و 700 میلیون تومان در قالب زکات جمع آوری شده و همچنین مردم این استان طی مدت یاد شده بیش از 2 میلیارد و 500میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: خیران زنجانی با افزایش 107 درصدی مشارکت در طرح‌های مبتنی بر نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در پنج‌ماهه نخست امسال نزدیک به 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای درمان، مسکن، اشتغال و آموزش جامعه هدف این نهاد کمک کرده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: مشارکت خیران در برنامه‌های کمیته امداد موجب می‌شود نیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های مختلف به خدمت اثربخش به آن‌ها تبدیل شود.
به گزارش ایرنا،هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 17هزار سالمند، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.