عبدالکریم درویش زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به راه اندازی قطار گردشگری خوزستان اظهار کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پی درخواست بخش خصوصی به منظور راه اندازی قطار گردشگری در منطقه خوزستان و جنوب لرستان موافقت خود را اعلام کرد و یک ست ریل باس به عنوان قطار گردشگری اختصاص داد.
وی افزود: اگرچه اطلاع رسانی در خصوص این قطار گردشگری در حد و اندازه های این حرکت نبود اما با این وجود در ایام نوروز مورد استقبال خوب مسافران نوروزی قرار گرفت.
وی بیان کرد: استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استان در این روز با این قطار گردشگری از مناطق گردشگری این مسیر بازدید کرد و این نشان دهنده توجه ویژه مدیریت استان به مقوله گردشگری است.
وی ادامه داد: قطار گردشگری خوزستان بی شک اثرات خوبی درخصوص توسعه گردشگری در خوزستان خواهد داشت و بی شک زمانی که مردم به خوبی با این حرکت گردشگری آشنا شوند تقاضا نیز افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: این قطار گردشگری تا 13 فروردین ماه به گردشگران خدمت رسانی می کند اما در تلاشیم که در آینده زمان ارائه خدمات را بیشتر و آن را توسعه دهیم.
درویش زاده افزود: باتوجه به این که راه آهن منطقه جنوب و شمال لرستان جزء قدیمی ترین خط آهن های کشور به شمار می روند این مسیر را برای بازدید گردشگران انتخاب کردیم.
وی با بیان اینکه قطار گردشگری خوزستان توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و هزینه هر مسافر حدود 80 هزار تومان است افزود:از مسافران ضمن بازدید از مناطق گردشگری مسیر اهواز تا تنگ 5 با صبحانه و نهار پذیرایی می شود.
وی ادامه داد: قطار گردشگری استان به نوعی سود دهی زیادی برای شرکت خصوصی نداشته و تنها با هدف رونق گردشگری در این استان راه اندازی شده است.
7152/6068
خبرنگار: محمدرضاخبازان **انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.