در گفت و گو با جی پلاس:

حبیب کاشانی: استقبال مردم از تشییع پیکر آیت الله هاشمی پیام روشنی برای مسئولین داشت

حبیب کاشانی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: حضور گسترده مردم در استقبال از مراسم آیت الله هاشمی پیام روشنی برای مسئولین داشت.

لینک کوتاه کپی شد

عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در واکنش به استقبال گسترده مردم از مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار کرد: حضور مردم نشان دهنده شأن و مقام آیت الله هاشمی است. کسی که چه قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم و کشور زحمت زیادی کشید و حضور مردم اکنون در این مراسم پیامی روشن از طرف مردم ایران به تمام مسئولین است. آنها آمدند تا از تلاش های بی وقفه آیت الله هاشمی تشکر و قدردانی کنند و وداع باشکوهی با این مجاهد انقلابی داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران جایگاه آیت الله هاشمی در سیاست خارجی ایران را ویژه خواند و گفت: اگر شما به پیام های تسلیت شخصیت های مهم جهانی درباره درگذشت آیت الله هاشمی نگاه کنید، همین موضوع نشان از تاثیرگذاری زیاد ایشان در سپهر سیاسی ایران دارد.

وی افزود: خدماتی که ایشان در طول حیات پر فراز و نشیب خود به سیاست ایران کردند بسیار تاثیر گذار بود و جایگاه ایران را در بین کشورهای منطقه تثبیت کرد.

دیدگاه تان را بنویسید