پیام تبریک اصلاح طلبان شورای شهر چهارم به حسن روحانی و لیست امید

اعضای فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر چهارم در نامه‌ای موفقیت حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و موفقیت لیست امید در شورای شهر پنجم را تبریک گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اعضای فراکسیون اصلاح طلب شورای شهر تهران طی نامه‌ای خطاب به روحانی پیروزی وی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند. در این نامه خطاب به مردم آمده است: «شهروندان فهیم و قدرشناس تهرانی؛ مشارکت بی نظیر 29 اردیبهشت و موفقیت جناب آقای دکتر حسن روحانی به عنوان منتخب ملت ایران در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را به ملت شریف ایران به ویژه شهروندان تهرانی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم؛ ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکتی حداکثری ثابت کردند میراث دار تمدنی هستند که در قلب پر آشوب خاورمیانه، از طریق امن‌ترین و عقلانی‌ترین روش‌ها، حقانیت خود را به گوش همگان می‌رسانند.

مسئولیت شناسی و آگاهی مردم ایران در یکی دیگر از عرصه‌های حساس ثابت کرد سرمایه اجتماعی ملت ایران، به عنوان سرمایه‌ای بی بدیل و گرانبها، ایران اسلامی را از گردباد حوادث به سرمنزل مقصود و ساحل آرامش خواهد رساند و صفوف ماندگار شما هموطنان در ثبت این حماسه بزرگ، مسئولیت منتخب ملت را سنگین‌تر کرده و امیدواریم با همدلی و همراهی همه مسئولان به ویژه منتخبان مردم در دولت تدبیر و امید به سمت اعتلای ایران عزیز و تحقق مطالبات همه ایرانیان گام برداریم.

همچنین بر خود لازم می‌دانیم تکرار موفقیت لیست امید را در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به منتخبان عزیز و شهروندان فهیم تهرانی تبریک عرض نماییم و انتظار داریم با تکیه بر دانش تخصصی، تعهد، فسادستیزی و رویکرد اخلاقی مبتنی بر تامین مصلحت و منافع عامه شاهد تغییر اساسی و اصلاح در مدیریت شهری به منظور رفع مشکلات شهروندان باشیم.

خرسندیم ملت ایران در یکی از مهمترین بزنگاه‌های تاریخی با تکیه بر رفتار مدنی، شعور اجتماعی و مشی اخلاقی، پیام صلح و دوستی، اعتدال و عقلانیت خویش را به جهانیان اثبات کرد تا آینده‌ای درخشان‌تر و فردایی بهتر در انتظار ایران اسلامی باشد.

با سپاس و امتنان از این حضور ماندگار، حماسه 29 اردیبهشت و پیروزی گفتمان اصلاحات را به آحاد ملت ایران و جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک می گوییم و سربلندی، توفیق و بهروزی را برای همگان از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

با تشکر اعضای فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران

 

دیدگاه تان را بنویسید