حسن خیرخواه جمعه شب با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان دماوند بیماری کرونا چهار نفر مثبت اعلام شد که از این تعداد دونفر فوت و دو نفر تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه مورد اول در روزهای گذشته و در منطقه فوت شد، ادامه داد: متأسفانه مورد فوتی دوم با توجه به داشتن مشکل قلبی و سن بالا مستقیما به بیمارستان تهران مراجعه نمود که فوت کرد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه هر دو مورد فوتی مرد بودند و سن بالایی داشتند، افزود: همچنین مورد قبلی هم به دلیل سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و جراحی قلب و علائم تنفسی شدید دچار ایست تنفسی شد و فوت کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند گفت: مواردی که مثبت هستند، هم اکنون یک مورد بستری است که حال عمومی بیمار خوب است و یک مورد دیگر نیز با توجه به اینکه حال عمومی بیمار خوب بوده و درمان به سمت کامل شدن پیش میرود، به منزل مراجعه کرده و باقی درمان را در منزل سپری میکند.

خیرخواه با بیان اینکه علت تاخیر در اعلام تعداد مبتلایان به دلیل ارسال نمونه آزمایش به تهران است و تا قطعی نشدن اعلام نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: ١۴ مورد مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند و حال عمومی آنان خوب است.

وی تاکید کرد: از همه شهروندان می‌خواهیم از تردد بی مورد و غیر ضروری جدا خودداری کنند تا شاهد شیوع و انتشار این بیماری نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.