فرماندار طالقان از رانش زمین در روستای ورکش خبر داد.

فرماندار طالقان از رانش زمین در روستای ورکش خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی به دنبال نداشته است.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سید سجاد حسینی نسب روز سه شنبه ۱۷ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در طالقان اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت آماده سازی شهر و ساماندهی مسیرها برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

وی ادامه داد: نظافت نمازخانه‌های بین راهی، انجام تبلیغات شهری، چاپ بروشور معرفی مکان‌های گردشگری، بهسازی معابر و لکه گیری آسفالت خیابان‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از بهار بوده است.

وی گفت: در ایام نوروز شاهد برپایی دو نمایشگاه بهاره در طالقان هستیم تا مسافران نوروزی بتوانند سوغات مد نظر خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان هم توضیح داد: در حال حاضر شرایط آب و هوایی برای انجام عملیات آسفالت مساعد نیست ولی اعتبار لازم در این خصوص جذب شده و با افزایش دما و کاهش بارندگی از اردیبهشت سال آینده عملیات بهسازی راه‌های روستای آغاز می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رانش زمین در روستای ورکش اشاره کرد وگفت: با توجه به اینکه امکان دارد در آینده میزان رانش اتفاق افتاده بیشتر شود، کارشناسانی از اداره راهداری و گاز به محل مراجعه کرده تا اقدامات لازم برای ایمن سازی این محدوده را انجام دهند.

حسینی نسب اضافه کرد: خوشبختانه این رانش خسارت جانی در پی نداشته و فعلا خطری محسوب نمی‌شود ولی باید برای پیشگیری از حوادث احتمالی در آینده اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.