مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه تبریزی گفت: مهم نیست در کجا بازی می‌کنیم. ما به حواشی کاری نداریم و فقط به بازی خودمان فکر می‌کنیم.

جی پلاس، کریم باقری درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی سختی فردا پیش‌روی ماست. تراکتورسازی تیمی است که نشان داده مدعی قهرمانی است. امیر قلعه‌نویی تیم خوبی را برای این فصل روانه میدان کرده است. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و ما فردا بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت اما امیدواریم که بتوانیم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم.

باقری درباره اینکه تیمش در ورزشگاه اختصاصی تراکتور به میدان خواهد رفت هم گفت: مهم نیست در کجا بازی می‌کنیم. وقتی مسئولان شهر تبریز ورزشگاه اختصاصی تراکتور را به عنوان ورزشگاه میزبان انتخاب کرده‌اند قاعدتا امنیت‌ لازم را تامین کرده‌اند. ما به حواشی موجود کاری نداریم و فقط به بازی خودمان فکر می‌کنیم.

او درباره حضور رامین رضاییان هم گفت: خوشحالیم که رضاییان به تیم برگشت. او بازیکن بسیار تاثیرگذاری است که می‌تواند روی عملکرد تیم تاثیرات خوبی داشته باشد. او یک بازیکن ملی پوش است که هر تیمی خواهان به خدمت گرفتنش است. خوشحالیم که اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که رضاییان در جمع پرسپولیسی‌ها باقی ماند. ما او را با خود به تبریز می‌بریم تا در صورت صلاحدید از او استفاده کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از الان به داربی فکر می‌کنید یا خیر گفت: از الان زود است درباره داربی فکر کنیم. تمام تمرکزمان فعلا روی بازی با تراکتورسازی است. اول باید تراکتورسازی را شکست دهیم بعد به داربی فکر کنیم. سه بازی حساس پیش‌رو داریم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید در این سه بازی به پیروزی برسیم.امیدوارم فردا تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند یک بازی خوب و تماشایی ببیند و از فوتبال لذت ببرند. ما هم فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی همچنین درباره اینکه تیم ملی فوتبال ایران دو بازی حساس در مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان و کره پیش رو دارد گفت: همان طور که کی‌روش گفته ایران دو بازی بسیار مهم در مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان و کره پیش رو دارد. این دو بازی برای فوتبال ایران بسیار اهمیت دارد. کره جنوبی، ازبکستان و ایران بخت‌های اصلی صعود از این گروه هستند. وقتی با این دو تیم بازی مستقیم داریم باید پیروز شویم تا شانس صعودمان بیشتر شود. من امیدوارم مثل همیشه مجموعه فوتبال ایران از تیم ملی حمایت کند تا تیم ملی در ازبکستان و کره جنوبی بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید