شمسایی از جدال حساس با ازبک ها می گوید

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره جدال با ازبکستان در نیمه نهایی قهرمانی آسیا صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی و دیدار با ازبکستان در مرحله نیمه های رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های۲۰۲۴ تایلند اظهار داشت: خدا را شکر همه بازیکنان خوب هستند فقط چند بازیکن مومنی، درخشانی،عظیمی و... که بیمار بودند مجددا بعد از بازی با قرقیزستان تحت معاینه پزشکان تیم قرار گرفتند که انشالله تا یکی دو روزه آینده بهتر می شوند.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با ازبکستان گفت: از روز اول که وارد جام ملت ها شدیم طبق برنامه فکر می کردم که با ازبکستان روبرو شویم. ازبکستان با آوردن مربی به نامی ونانسیو لوپز اسپانیایی تغییرات بسیار گسترده ای در این تیم داشته و به لحاظ فنی تیمی قوی و خوب است.وی ادامه داد: ازبکستان هم مثل ایران در تمام بازی های خود پیروز شدند تا به این‌ مرحله رسیدند. آنها سیستم مدرنی در تیم خود دارند که با دروازبان بازی می کنند.کادر فنی بازی این تیم با ویتنام را از نزدیک شاهد بودند و ما از همین امشب آنالیز خود را شروع و تا روز جمعه آنالیز این تیم ادامه دارد. من فکر می کنم بازی ایران و ازبکستان جذابیت خاصی برای همه داشته باشد.

شمسایی گفت: ازبکستان با آوردن لوپس اسپانیایی به دنبال رویاهایی فراتر از جام ملتها است. این تیم با توجه به میزبانی جام جهانی سهمیه این مسابقات را بدست آورده بودند اما نشان دادند به دنبال سهمیه جهانی نیستند. در دور گذشته هم به نیمه نهایی حام ملتها صعود کردند و با شکست مقابل ژاپن در نیمه نهایی عنوان سومی مسابقات را بدست آوردند.

وی گفت: ازبکستان با مربی خود لوپس اسپانیایی تغییرات فراوانی داشتند‌ و من فکر می کنم بازی با این تیم چالشی و جذاب باشد. با احترامی که برای این تیم قائل هستم ما هم ایرانیم و تمام سعی تلاش خود را می کنیم تا دل مردم کشورمان را شاد و تا روز آخر پرچم ایران را بالا نگه داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید