شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر برای ما ارسال کنید.

یکی از مخاطبان جماران با ارسال این مطلب و عکس ها( #سخن_مخاطبان ) نوشت:

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در فاصله زمانی یک سال و نیم تراکم فضای سبز باغی واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، انتهای خیابان شهید شهانقی، بسیار کاهش یافته که نشان از قلع و قمع بی‌رحمانه درختان قدیمی این فضای سبز است. اگر رسیدگی نشود ظرف کمتر از یک‌سال هیچ آثاری از درختان باقی نخواهد ماند. بیش از نیمی از فضای سبز نابود شده و باقی درختان هم به سرعت درحال خشک  و بریدن شدن هستند.

 

photo_5850355102446107998_y

 

این باغی را که در تصاویر زیر مشاهده می فرمائید، شنیده‌ام تخریب به‌شکل نامحسوس  می‌شود که کل درختان را از بین ببرد و بعد بتواند تغییر کاربری بگیرد و ملکش چند برابر ارزش پیدا کند. حقابه درختان هم که مدتی است، قطع شده و همه چیز دارد دست به دست هم می‌دهد برای اینکه چند سال دیگر این باغ تبدیل به چند برج شود. و ممکن است این روزها در اثر گرمای شدید فعلی هوا و یا سهل انگاری شهروندی و یا کارتن خوابی فضای سبز باقی مانده آتش بگیرد.

تصاویری از وضعیت اسفبار باغ که امروز گرفتم:

 

قطع درختان

قطع درختان

قطع درختان

 

با سوزاندن و خشک کردن درختان، در حال از بین بردن این باغ یک هکتاری هستند.

این هموطن با اشاره به نامه دو سال پیش خود به شهردار منطقه ۳ نوشت: امیدوارم با رسانه‌ای کردن این موضوع، بتوانیم از فضای سبز باقیمانده حفاظت کنیم.

نامه به شهرداری

نامه به شهرداری

نامه به شهرداری

 

«جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.