فضل‌الله باقرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسیر سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم ولی در این میان تیم سابر ایران که در جایگاه پنجم دنیا قرار دارد، شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارد.

وی بیان کرد: برای رشته فلوره و اپه نیز برنامه ریزی خاصی داریم ولی چون این ۲ اسلحه در رنکینگ جهانی شانسی برای کسب سهمیه ندارد، باید ورزشکاران فعال در این رشته‌ها تلاش خود را در مسابقات زون آسیا که حکم انتخابی المپیک را دارد، به کار بگیرند.

وی ادامه داد: شمشیربازی آذربایجان‌غربی نیز با داشتن قهرمانان مجرب و با سابقه‌ای نظیر طاهر عاشوری، الهه قهرمانی، سکینه نوری و جوانان با انگیزه‌ای چون هادی رضوی نیا، هانیه خوشخواهی و محمد برزگر شانس زیادی برای کسب یک تا ۲ سهمیه المپیک دارد.

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: این رشته در کمیته ملی المپیک جزء ۶ رشته شانس مدال قرار دارد.

باقرزاده در خصوص اعزام تیم شمشیربازی به مسابقات برون مرزی گفت: تا پایان امسال اعزام‌هایی به مسابقات بین‌المللی الجزایر در آبان‌ماه، ورشو لهستان در آذرماه، پادووا ایتالیا در دی‌ماه و بوداپست مجارستان در اسفند ماه خواهیم داشت.

رییس فدراسیون شمشیربازی برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی آذربایجان غربی روز دوشنبه به شهر ارومیه سفر کرده است، در این مجمع آیدین رحمانی با کسب تمامی آرا (۱۷ رای) به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بر عهده گرفت.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.