اولین طرح واحد فناور مرکز رشد شهرستان بناب رونمایی شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه، آذربایجان شرقی، شرکت فناور «آرکان صنعت کارن» با مدیریت «قربانی اقدم» توانست پس از طی مراحل قانونی با حمایت مرکز رشد شهرستان بناب اولین طرح خود با نام «دستگاه بالابر پرتابل» با کاربرد صنعتی -که مشابه داخلی و خارجی ندارد- را رو نمایی کند . 
مدیر مرکز رشد شهرستان بناب، در تشریح این خبر افزود: این مرکز با حمایت‌های پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی و دانشگاه بناب تمام تلاش خود را در جهت بهبود و رونق بخشیدن به شرکت‌های دانش بنیان و فناور انجام می‌دهد که امیدواریم با فعال کردن این شرکت‌ها در جهت بومی کردن برخی صنایع کمیاب، گام مثبتی در جهت اقتصاد مقاومتی برداریم . 
محمد علی مهتدی افزود: بناب یک شهر دانشگاهی محسوب می‌شود که از لحاظ صنعت هم در استان رتبه دوم را دارد. 
وی افزود: امیدواریم با فعال‌تر شدن واحدهای فناور شهرستان، دانشگاهیان و صاحبان نظر برخی مشکلات صاحبان صنعت نیز مرتفع شود تا برخی از صنایع شهرمان از حالت سنتی دربیایند.
وی آمادگی این مرکز را برای دریافت ایده‌های فناور شهروندان بنابی اعلام کرد و گفت: از شهروندان دعوت می شود، هرگونه ایده‌های نوآور خود را -که قابلیت ایجاد کسب و کار دانش بنیان دارند- با مراجعه به پایگاه خبری مرکز رشد به نشانی http://bonabincu.ir و یا بصورت حضوری با کارشناسان این مرکز در میان بگذارند.   به گزارش ایسنا، مرکز رشد واحد فناور شهرستان بناب فعالیت خود را از 18 آذر ماه سال 95 شروع کرده و با 17 طرح اولیه که 13 مورد از آن‌ها فعال هستد به کار خود ادامه می‌دهد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.