رونمایی از آیفون اس ای 2 اپل به تعویق افتاد

رونمایی از آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) اپل به دلیل تمرکز این شرکت بر روی سه گوشی پرچمدار جدید سال 2018 خود به تعویق افتاد. بر اساس گزارشات، اپل تا به حال هیچ گونه فعالیتی برای تولید این گوشی نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آیفون اس ای به زودی 2 ساله خواهد شد و این گوشی در مدت این 2 سال، با صفحه نمایش 4 اینچی، بسیار پرطرفدار و پرکاربرد بوده است. علاوه بر این آیفون اس ای، قابلیت‌های بسیار عالی در یک بدنه فوق‌العاده با قیمت مناسب به همراه دارد.

اخیراً شایعاتی در مورد گوشی آیفون اس ای 2 به گوش رسیده است که نشان می‌دهد این گوشی در نیمه اول سال 2018، برای دوست داران گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک، عرضه خواهد شد. اما آخرین گزارش در مورد این محصول اعلام کرده که اپل تابه‌حال برای تولید و رونمایی از آیفون اس ای 2 هیچ‌گونه فعالیتی انجام نداده است.

بر اساس گزارشات MacRumors، مینگ چی کو تحلیلگر ارشد KGI اعلام کرده که اپل منابع کافی برای توسعه‌ی مدل جدید گوشی آیفون در نیمه اول سال 2018 را نخواهد داشت. این مسأله به این خاطر است که شرکت اپل می‌خواهد تمام تمرکز خود را بر روی عرضه سه محصول جدید و بالارده خود در پاییز سال 2018 بگذارد.

سال گذشته اپل آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس (آیفون 10) را رونمایی کرد اما نتوانست هر سه مدل را هم‌زمان به بازار جهانی عرضه کند. چراکه آیفون ایکس، 6 هفته بعد از آیفون 8 برای فروش به بازار رسید. این مسأله در فروش محصول و بازاریابی مشکل ساز خواهد شد، بنابراین اپل باتجربه به دست آورده از سال 2017 و آیفون ایکس، دیگر تمایلی به از دست دادن منابع برای تأمین و تولید سه محصول جدید خود نخواهد داشت.

مینگ چی کو همچنین گفت که از آیفون اس ای 2 نباید انتظار تغییرات زیادی را داشته باشیم. البته آیفون اس ای 2 نسبت به آیفون اس ای از پردازنده قوی‌تری بهره خواهد برد و امکان مجهز شدن آن به پردازنده A10 فیوژن وجود دارد. اما امکانات شارژ بی‌سیم و فیس آیدی در آن موجود نیست.

البته هنوز هم در مورد نقشه اپل برای تولید و یا عدم تولید آیفون اس ای 2 به‌طور کامل مطلع نیستیم اما امکان عرضه آن در آینده نزدیک وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید