مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تفاهم نامه در جهت اهمیت توسعه فرهنگی متوازن و سیاست های فرهنگی دولت تدبیر و امید مبنی بر عدالت فرهنگی و توزیع امکانات و اجرای برنامه های مختلف در تمام نقاط کشور در جریان سفر استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان منعقد و مبادله شد.
محمد جوروند افزود: تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام تملک دارایی های سرمایه های فرهنگی و هنری استان، توسعه فعالیت های دینی، فرهنگی و هنری در حوزه های مختلف، توسعه آموزش و تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری استان، توجه به فرهنگ و هنر اقوام و بهره گیری از ظرفیت های آنها در راستای وحدت و انسجام ملی از موضوعات این تفاهم نامه و محورهای همکاری است.
وی با بیان این که این تفاهم نامه در 6 ماده و 66 بند و در سه نسخه تهیه شده است توضیح داد: این تفاهم نامه از فروردین 1397 تا اسفند سال 1399 به مدت سه سال اعتبار دارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سفری سه روزه عصر پنجشنبه وارد خوزستان شد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، نشست با اهالی فرهنگ و هنر و خبرنگاران و سفر به شهرستان های شوشتر، آبادان و خرمشهر از جمله برنامه های وزیر در این سه روز است.
7164/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.