اورسلا پاپاندرا پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روزهای اخیر جلسات و تعاملات خوبی با فدراسیون وزنه برداری ایران در حوزه بانوان صورت گرفت که مقرر شد نیمه اول سال 97 چند مسابقه دوستانه بین دو کشور ایران و آمریکا در ایران برگزار شود تابانوان وزنه برداری این کشور در شرایط مسابقات قرار گیرند.
نایب رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری با اشاره به قهرمانی تیم ملی وزنه برداری آقایان ایران در رقابت های جهانی که در کشور آمریکا برگزار شد اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری ایران در بخش آقایان جزو بهترین های جهان محسوب می شود که با یک برنامه ریزی صحیح می توان در بخش بانوان نیز موفق ظاهر شد.
وی با بیان این که مردم ایران یکی از بهترین مردم دنیا هستند و خیلی خوشحالم که وزنه برداری در ایران شکل گرفته است افزود: وقتی وارد ایران شدم از دیدن سنت های قدیم و غذاهای خوشمزه این کشور بسیار هیجان زده شدم و خوشحالم که با برگزاری مسابقه ای بین تیم های بانوان ایران و آمریکا، می توانم به وزنه برداری ایران کمک کنم.
پاپاندرا با بیان این که حضورم در ایران باعث شد تا با وزنه برداری بانوان این کشور بیشتر آشنا شوم افزود: قطعا برای موفقیت وزنه براری خانم ها در ایران به حمایت آقایان نیاز است.
وی افزود: امروز روز بین المللی شدن وزنه برداری بانوان ایران است که باید این موضوع را جشن گفت و بی شک موفقیت این رشته مستلزم تلاش و زحمت وزنه برداران این کشور است.
وی با اشاره به این که شکوفایی وزنه برداری بانوان ایرانی به واسطه بروز استعدادها در این رشته محقق می شود افزود: قطعا یکی از رویاهای بانوان وزنه بردار ایرانی ورود به مسابقات بین المللی و المپیک است و من امروز به ایران آمدم تا این رویای ورزشکاران ایران را به حقیقت تبدیل کنم.
نایب رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری با اشاره به این که بانوان وزنه برداری ایرانی می توانند جزو قهرمانان آینده این رشته در جهان باشند افزود: هر شخصی که هر روز برای به دست آوردن رویای خود بجنگد قطعا روزی آن را به دست خواهد آورد اگر چه برد و باخت های بسیاری در مسیر وجود دارد اما باید بدانیم که جنگیدن برای رویای المپیکی شدن وزنه برداری بانوان یک افتخار است.
به گزارش ایرنا نایب رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری برای مشاهده مسابقات بین المللی جام فجر به ایران سفر کرده است و قرار است درسفر چند روزه خود چندین دوره آموزشی برای بانوان وزنه بردار تیم ملی ایران برگزار کند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.