به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد ملایی روز شنبه در نشست کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: متولی برگزاری این نمایشگاه در بیرجند، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در شهرستان ها فرمانداری ها هستند.
وی بیان کرد: عملکرد 40 ساله نظام و انقلاب در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، پزشکی و اقتصادی درخشان است که بیان آن باعث افزایش امید بین مردم می شود.
ملایی با بیان اینکه جشن چهلم باید متفاوت از جشن های گذشته برگزار شود و مردم تغییر را احساس کنند گفت: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به روش های گوناگون نسبت به معرفی دستاوردهای نظام اقدام کنند.
وی عنوان کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 26 کمیته در استان تشکیل شده که یکی از این کمیته ها، کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و رسالت ویژه ای را بر عهده دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان ما جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه کشور به راه انداخته اند، ما باید با ارائه عملکرد موفق و مثبت نظام، نشاط و امید را در مردم ایجاد کنیم.
وی گفت: عملکرد تمامی دولت های در 40 سال گذشته قابل قبول است که باید روابط عمومی های دستگاه های اجرایی این دستاوردها را جمع آوری و به مردم منتقل کنند.
حجت الاسلام ملایی افزود: ما خدمات و عملکرد درخشان نظام را برای مردم تشریح نمی کنیم در حالی که دشمنان با ترفندهای مختلف از کاه، کوه می سازند و مشکلات ناچیز را مکرر برای مردم منتشر می کنند تا آنان را از نظام ناامید کنند.
وی گفت: هر کسی که یاس و ناامیدی را بین مردم ترویج کند به طور یقین بازیگر نقشه های دشمن است و در حال حاضر دشمن اصل نظام را هدف قرار داده و جنگ روانی به راه انداخته که روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با بیان دستاوردهای انقلاب و نظام وظیفه سنگینی در خنثی سازی این هجمه ها برعهده دارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را «افتخار به گذشته و امید به آینده» اعلام کرد و گفت: تلاش ها و زحمات، ایستادگی ها، ایثار و مقاومت رمز شکوفایی انقلاب اسلامی است.
وی عنوان کرد: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی مساجد استان فعال و زمینه برای تشریح عملکرد نظام توسط مسئولان برای مردم فراهم است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی هم گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار ضروری است.
عباسعلی ملکی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی در روزهای نزدیک به ایام الله دهه فجر در یک زمان فشرده عملکرد خود را به رسانه ها اعلام می کنند که متاسفانه اثربخشی لازم را ندارد.
وی از دستگاه های اجرایی استان خواست عملکرد خود را از 40 روز قبل از آغاز دهه فجر به رسانه های اعلام کنند تا اثربخشی لازم را داشته باشد.
ملکی گفت: در سال جاری با یک هم افزایی بیشتر باید برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود زیرا در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی فضای روانی و جنگ نرم را علیه ما طراحی کرده که رسانه ها و روابط عمومی ها افسران این جنگ نرم هستند.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.