حراج بلیت‌های غیر قابل فروش؛

حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی/ تشویق کاشیما در آزادی + تصاویر و فیلم

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی کاشیما آنتلرز حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تشویق کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  مصاف تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

مانند اکثر دقایق نیمه نخست که برانکو روی نیمکت نشسته بازی را تماشا می‌کرد، در نیمه دوم هم حاضر به ایستادن کنار زمین نشد.

پس از گل آفساید تراکتورسازی، پرسپولیسی‌ها خوشحالی کردند. البته نمیکت نشینان تراکتورسازی به سمت کمک داور رفتند و نسبت به این تصمیم اعتراض کردند.

علیرضا بیرانوند نیز در این لحظه به سمت تراکتوری‌ها رفت و سعی  داشت تراکتوری‌ها را به نیمکت‌شان برگرداند اما حاج صفی مانع از این کار شد.

تماشاگران تراکتورسازی نیز با شعارهای خود به تصمیم داور معترض شدند.

در اواسط نیمه دوم، یکی از تماشاگران تراکتورسازی دچار مصدومیت شد و توسط پزشکان حاضر در ورزشگاه مداوا شد و به سکوها برگشت.

کمال کامیابی‌نیا بعد از مصدومیت در نیمه دوم، با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

زنوزی، مالک تراکتورسازی برخلاف حاضران در جایگاه VVIP به طور ایستاده و با استرس بازی تیمش را دنبال کرد.

امروز هم ماموران ورزشگاه آزادی یکی از هواداران زن  را که با ظاهری مردانه قصد حضور در ورزشگاه آزادی را داشت شناسایی کردند و مانع حضور او در ورزشگاه شدند. این اتفاق جدیدی نیست و در گذشته نیز هواداران زن بسیاری تلاش کرده بودند تا وارد ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه های کشور شوند که البته تعدادی از آن ها موفق به انجام این کار شده بودند

در حالی که سرمربیان هر دو تیم از آغاز بازی در محوطه مربیان ایستاده بازی را دنبال می کردند، با شدیدتر شدن باران برانکو روی نیمکت نشست اما تقوی هم‌چنان زیر باران ماند.

به علت ابری بودن هوا، با این که بازی از ساعت ١٥ آغاز شده بود، نورافکن‌های ورزشگاه از ابتدای مسابقه روشن شده بودند.

در یکی از صحنه‌ها که داور به سود تراکتورسازی سوت زد، برانکو و نیمکت نشینان پرسپولیس به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند.

هواداران تراکتورسازی به محض شروع بازی، پرچم ژاپن را به نشانه شکست پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن به نمایش درآوردند. هوداران پرسپولیس نیز در مقابل این اتفاق به تماشاگران حرف فحاشی کردند.

در یکی از صحنه‌ها بازیکن تراکتورسازی به روی علیپور مرتکب خطا شد که اعتراض علیپور به او باعث درگیری دسته جمعی بازیکنان دو تیم شد اما این قائله به سرعت پایان یافت. حاج صفی و چند بازیکن دیگر جمعیت را متفرق کردند.

در حالی که مهدی جهانی در حال اجرای یکی از آهنگ‌های خود بود، برانکو و دستیارانش وارد زمین شدند تا هواداران پرسپولیس بیش از پیش به وجد آیند.

حدود یک ساعت به شروع بازی، مسوولان برگزاری مسابقه روی چمن آمدند و وضعیت زمین را ارزیابی کردند.

با اتمام کنسرت مهدی جهانی، روابط عمومی سازمان لیگ از او تشکر کرد و هفته وحدت را به تماشاگران حاضر در ورزشگاه تبریک گفت. هم‌چنین ترانه‌هایی به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص) پخش شد. در همین حین هواداران دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس بدون توجه به این موضوع شعارهایی علیه هم‌دگیر سر دادند.

اکثر هواداران پرسپولیس که در طبقه اول ورزشگاه مستقر شده‌اند برای خیس نشدن زیر باران، به زیر سقف طبقه دوم ورزشگاه رفته‌اند.

با ورود دروازه‌بانان پرسپولیس به زمین تماشاگران پرسپولیس به شدت آن‌ها را نشویق کردند.

علیرضا بیرانوند بعد از ورود به زمین به سمت محسن فروزان رفت و با او خوش و بش کرد، سپس به همراه او به سمت تماشاگران تراکتورسازی رفت تا هواداران تراکتورسازی هم هر دوی آن‌ها را مورد تشویق قرار دهند.

تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر شدند که از این تعداد ۱۵ هزار نفر متعلق به تماشاگران تراکتورسازی است. 

حدود دو ساعت پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز چیزی حدود ١٠هزار هوادار تراکتوری و ۵ هزار پرسپولیسی خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

زمانی که از بلندگوهای ورزشگاه آزادی، نوای اذان ظهر پخش می‌شد، پرسپولیسی‌ها ساکت در جای خود نشسته‌اند بودند اما تعدادی از تماشاگران منتسب به تراکتورسازی شعار سر می‌دادند.
ماموران یگان ویژه سعی داشتند با حضور در بین هواداران تراکتورسازی، از شعارهای توهین آمیز آنها جلوگیری کنند که موفق نبودند.

حال یکی از هواداران تراکتورسازی بد شد و پس از دقایقی با حضور عوامل اورژانس حالش بهبود یافت.

درست سه ساعت پیش از آغاز بازی، مسئولان ورزشگاه آزادی شروع به جمع‌ کردن کاور روی زمین کردند.

با وجود پخش موزیک‌های فارسی از بلندگوی ورزشگاه، یک موزیک آذری هم پخش شد که مورد استقبال هوادارن تراکتورسازی قرار گرفت.

قرار است پیش از آغاز این دیدار، مهدی جهانی به صورت زنده به اجرای برنامه بپردازد. به همین منظور جایگاهی در کنار زمین آماده شده است.

گوینده خانم ورزشگاه گاهی به زبان آذری برای هوادارن صحبت می‌کند.

اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس دو ساعت و پانزده دقیقه پیش از آغاز بازی وارد ورزشگاه شد.

هواداران دو تیم پرسپولیس و کاشیما ۴ ساعت پیش از دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حاضر شدند. هواداران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی، در چند مقطع شعارهای توهین آمیزی علیه تراکتوری‌ها سر دادند. البته در مقابل هواداران تراکتورسازی با توهین متقابل پاسخ پرسپولیسی‌ها را دادند. آن‌ها همچنین چند بار تیم کاشیما آنتلرز که در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس قرار گرفته بود را تشویق کردند.

ساعاتی قبل از شروع بازی، فردی اقدام به فروش بلیت‌های خاصی بدون علائم و نشان و صرفا با درج عنوان "جهت شرکت در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی" کرده است که در نوع خود قابل توجه است.

قیمت‌های اعلامی از سوی این فرد در حدود ۱۵ هزار تومان است و فرق زیادی با مبالغ رسمی جهت خرید بلیت بازی ندارد.

این بلیت‌های سفید رنگ که غیر قابل فروش هستند توسط این فرد به فروش می‌رسید.

فردی با استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام به فروش پول به هواداران حاضر در ورزشگاه کرده بود که پلیس نیروی انتظامی در اقدامی او را دستگیر کرد.

این فرد در نبود دستگاه‌های خودپرداز بانکی، در ازای پرداخت پول نقد به هواداران، مبلغ بیش‌تری را با استفاده از دستگاه کارت خوان به حساب خود واریز می‌کرد.

تصاویری از ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی

تصاویری از ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی

تصاویری از ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی

تصاویری از ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی

تصاویری از ورزشگاه آزادی قبل از شروع بازی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید