خانم فرزانه شرف‌‌بافی مدیر عامل ایران ایر گفت: «به زودی تحویل سوخت در پروازهای خارجی ما هم قطع می شود و باید چمدان چمدان پول بفرستیم تا سوخت را تأمین کنیم.»

به گزارش جماران؛ عصرایران نوشت: خانم مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دیروز در نشست دادستانی تهران برای بررسی علل تأخیر پروازها با مدیران شرکت های هواپیمایی گفت: «به زودی تحویل سوخت در پروازهای خارجی ما هم قطع می شود و باید چمدان چمدان پول بفرستیم تا سوخت را تأمین کنیم.»

این عین گفتۀ خانم فرزانه شرف‌‌بافی مدیر عامل ایران ایر است برپایه گزارش خبرگزاری تسنیم از این نشست. در واقع او می خواست هشدار دهد چنانچه تحریم ها تشدید شود و با تبعات خروج آمریکا از برجام «به زودی» این اتفاق می افتد.

روزنامه کیهان اما برای همین خبر این تیتر را برگزیده است:

« اذعان مدیر دولتی به بی خاصیتی برجام: باید چمدان چمدان پول بفرستیم تا سوخت هواپیما تأمین کنیم».

از کجای سخنان خانم شرف‌بافی اما این مفهوم برمی آید؟ کجا اذعان کرده به بی‌خاصیتی برجام؟ کجا از گذشته و حال سخن گفته و از کی «به زودی» معنی گذشته و حال می‌دهد؟ 

در دوران تحریم ها ، مجبور بودیم با چمدان پول خدمات هواپیمایی را جابجا کنیم ، با تحقق برجام دیگر چنین نبود و ما نیز مانند همه دنیا، هزینه های فرودگاهی را از طریق بانکی پرداخت می کردیم و حالا، اگر دوباره برجام هوا شود، مجبوریم همانند دوران تحریم عمل کنیم.

برجام اگر بی‌خاصیت بود خروج آمریکا این همه تأثیر برجا نمی‌گذاشت و چون با خاصیت است و نگران تبعات منفی تضعیف آن هستند برای بقای آن می کوشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 935425
  • منبع: عصرایران
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.