حسن نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس در این استان به منظور بررسی وضعیت ثبت نام دانش آموزان تشکیل و آماده پاسخ‌گویی به اولیاء دانش آموزان می باشد.
وی اظهار کرد: این ستاد در اداره کل و اداره های آموزش و پرورش در نواحی و مناطق تابعه استان تشکیل شده است تا از ابتدای آغاز ثبت نام، بر فرآیند ثبت نام مدارس نظارت داشته و زمینه رسیدگی به درخواست‌ها و سوالات مراجعین و اولیای دانش آموزان نیز فراهم آید.
وی با اشاره به استقرار این ستاد در اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات، افزود: همچنین شماره تلفن 32525657 در مرکز استان آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات و پاسخ‌گویی به سوالات و رسیدگی به شکایات مراجعین و اولیای دانش آموزان در البرز است .
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه 95 آغاز شده است، عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز بعد از اتمام امتحانات نوبت خرداد در سطح مدارس استان آغاز شده و تا 31 مرداد ماه 96 ادامه دارد .
نوروزی یاد آورشد: برای ثبت نام دانش آموزان، باید مدیران و پرسنل اداری در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ماه خرداد و دوشنبه و چهارشنبه در ماه های تیر و مرداد در مدارس حضور داشته باشند.
وی در ادامه بر ضرورت نصب دستورالعمل ثبت نام، آدرس سایت و تقویم سفارش کتب درسی به همراه آدرس و شماره تماس دبیرخانه ستاد نظارت بر ثبت نام در تابلوی اعلانات مدارس تاکید کرد.
وی گفت : دو تیم ده نفره از اداره کل آموزش و پرورش البرز در ایام ثبت نام از مناطق و مدارس این استان بازدید می کنند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: لازم است فرآیند ثبت نام در تمامی مدارس از طریق سامانه های مربوطه از جمله سناد و سنجش سلامت انجام شود. نوروزی اضافه کرد: ثبت نام در تمامی پایه های تحصیلی در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه، شرط معدل و صرفا براساس محدوده جغرافیایی مدارس و سکونتگاه دانش آموزان انجام می شود.
وی تاکید کرد: پذیرش دانش آموزان در مدارس غیر دولتی، شاهد، ایثارگران، نمونه دولتی، استثنایی، آموزش از راه دور و پیش دبستانی براساس دستورالعمل های مربوطه انجام می شود.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.