سرپرست تیم فوتسال نوجوانان محمدسیما از صعود این تیم به دور نهایى لیگ برتر نوجوانان کشور خبرداد.
ابراهیم جوکار در گفت‌وگو به خبرنگار ایسنا منطقه قم عنوان کرد: تیم فوتسال نوجوانان سوهان محمدسیما که در دور رفت مسابقات با اینکه میزبان بود عملکرد جالبى نداشت و با ٧امتیاز در رده سوم جدول ٦ تیمى گروه الف قرار گرفته بود؛ در دور برگشت با کسب ١٣امتیاز از ١٥امتیاز ممکن به عنوان سر گروه به دور نهایى مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور صعود کرد.

وى ادامه داد: نماینده قم در بازى اول روز دوشنبه ٢٤ تیرماه در سالن پیروزى اصفهان به مصاف تیم عکاسى ابراهیمى مشهد رفت و با تک گل محمد امین غضنفرى در آن دیدار به پیروزى رسید و اولین سه امتیاز دور برگشت را کسب کرد.

جوکار با اشاره به شکست سنگین در دور رفت به تیم شهردارى ساوه، اظهار کرد: در بازى دوم در مقابل تیم شهردارى ساوه صف آرایى کردیم، تیمى که در دور رفت موفق شده بود با نتیجه ٤بر٠ در مقابل ما پیروز شود؛ اما این بار بازیکنان ما مصمم به شکست این تیم بودند و با انجام یک بازى زیبا و هیجان انگیز موفق شدیم با دو گل از متین شعبانى و تک گل محمد امین غضنفرى و با نتیجه ٣بر٢ از سد این تیم قدرتمند بگذریم.

وى افزود: تیم نوجوانان سوهان محمد سیما در بازى سوم با تیم میزبان یعنى گیتى پسند اصفهان بازى داشت؛ که در آن بازى با درخشش دروازبان هاى خوب تیم و گلزنى على باباییان، غلامرضا ولى زاده و احمد خسروى موفق به شکست ٣بر٠ گیتى پسند اصفهان شدند.

سرپرست نوجوانان محمد سیما گفت: تیم محمد سیما در دو بازى پایانى خود موفق به کسب یک تساوى در مقابل تیم فدک الزهرا مشهد و یک پیروزى در برابر شهردارى رشت شد تا در نهایت با ٢٠ امتیاز به عنوان تیم اول گروه الف و تنها تیم بدون شکست دور برگشت گروه الف راهى دور نهایى مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شود.

وى افزود: دورنهایى این مسابقات به صورت یک گروه ٤ تیمى از ١٤مردادماه آغاز و تا ١٦ مرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.