به طور معمول همیشه می توان اپ هایی را در اپ استور یافت که برای مدتی محدود رایگان می شوند. به گزارش جی پلاس، در حال حاضر ۸ اپ در اپ استور رایگان شده اند که البته برای مدت محدودی است پس با مطالعه آنها در این گزارش اگر علاقه مند هستید هرچه زودتر برای نصب و استفاده اقدام کنید. مشکل اصلی اینجا است که مشخص نیست هر یک از این اپ ها چه زمانی دوباره به حالت پولی بازمیگردند و ممکن است اگر همین حالا هم برای نصب یکی از آنها اقدام کنید مشاهده کنید که دیگر رایگان نیست. در هر صورت بهتر است زودتر اقدام کنید. هرچند اپ های موجود در این لیست عمدتا یک دلار قیمت دارند اما برخی از آنها کاربردی هستند. با جی پلاس همراه باشید. Sleepy این نرم افزار عدت های خواب کاربر را مانیتور می کند. نه تنها طول خواب کاربر بلکه چرخه های مختلف خواب بود طی شب هم بررسی می شود و اطلاعاتی که در اختیار کاربر قرار دده می شود بسیار کاربردی هستند تا عادت های مزاحم خود را کنار بگذارد.

لینک دانلود: Sleeply

Photo Cleaner این نرم افزار برای کسانی خوب است که عکس های زیادی در گوشی دارند تا حدی که بر سرعت گوشی تاثیر می گذارد. با این اپ می توانید عکس های مشابه یا کپی و همچنین عکس هایی که کیفیت پایین دارند را حذف کنید. این کار تنها برای خالی کردن حافظه آیفون است (که به دلیل عدم پشتیبانی از حافظه خارجی یک امر لازم است) و همچنین سرعت آیفون تان نیز بیشتر می شود. این اپ در حالت عادی ۱ دلار قیمت دارد.

لینک دانلود: Photo Cleaner

Center Widget ویجتی که نگاهی کوتاه به تقویم در قسمت نوتیفیکیشن ها برای کاربر فراهم می آورد. برای کسانی که همیشه برای چک کردن یک قرار ملاقات یا تاریخ تولد به نرم افزار تقویم مراجعه می کنند، این ویجت کارها را تسهیل می کند.

لینک دانلود: Center Widget

VigTask این اپ که در حالت عادی ۱ دلاری ایت برای مدیریت هوشمند گوشی آیفون به کار می رود. یک نقشه درون برنامه ای فاصله کاربر تا وظایفی خاص را به تصویر می کشد. می توان به هر وظیفه یه تاریخ و همچنین رنگ منحصر به فرد بدهید. اگر همیشه کارهای زیادی روی سرتان ریخته و می خواهید همه را به ترتیب انجام دهید، این اپ به درد می خورد.

لینک دانلود: VigTask

Angularis یک بازی یک دلاری اما اعتیاد آور که توانایی کاربر برای تمرکز را می سنجد. این بازی برای تایم های کوتاهی که می خواهید در تاکسی وقت خود را به بهترین شکب بگذرانید مناسب است به علاوه اینکه به تقویت قوه تمرکز کاربر هم کمک می کند.

لینک دانلود: Angularis

Vignote اپی که در حالت عادی یک دلار است یک نرم افزار یادداشت قوی است که که از فونت های گوناگون پشتیبانی می کند، رنگ های مختلفی دارد و رابط کاربری ساده و خوبی هم داراست. می توانید با کیبورد بنویسید یا با انگشت و خط خود! می توانید ویدئو یا صوت ضبط کرده و به هنگام ثبت یادداشت پلی کنید. می توانید یادداشت های طولانی در تعداد نامحدودی صفحه بنگارید. برای کسانی که عادت دارند همه چیز را در گوشی یادداشت کنند، یک اپ کامل است.

لینک دانلود: VigNote

۳۶ Ways For Ninja To Die این بازی ۱ دلاری ساده ۳۶ گیم پلی مختلف دارد و نوعی پازل هم به شمار می رود. این بازی ساده از فکر کاربر کمک می گیرد تا راه ها طی شوند.

لینک دانلود: ۳۶ Ways For Ninja To Die

منبع: phonearena

دیدگاه تان را بنویسید