فرمانده انتظامی استان با ادای احترام به شهدای عرصه‎ی رسانه و اطلاع رسانی و با صدور نامه‎ای روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد: اصحاب رسانه وجدان بیدار جامعه هستند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‎شرقی، متن این خبر به شرح زیر می‌باشد:
 هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار و بزرگداشت اصحاب رسانه، برگ زرینی در تقویم ملی و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاش پرچم داران وادی قلم و آگاهی است.
اصحاب رسانه "وجدان بیدار جامعه"، "تصویرگر وقایع" و " پرچم داران تعهد و وظیفه " هستند و اهمیت جایگاه و تاثرگذاری خبرنگار به حدی است که با وجود تعدد رسانه‌ها و گسترش فناوری‌های نوین در دنیای امروز، این قشر فهیم همواره نقش موثر و محوری دارند و با تخصص، تعهد و نحوه عملکردشان به رسانه و شبکه‌های گسترده ارتباطات هویت می‌بخشند.
خبرنگاران رسالت خطیر " آگاه سازی" و " تنویر افکار عمومی" را عهده دار هستند و صحاب رسانه با " آگاهی بخشی عمومی" در تسریع و تسهیل حرکت قافله انسانی به سوی قله‌های پیشرفت و دانایی نقش موثر و غیرقابل انکاری دارند.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند. زیرا در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای،مرهون تلاش‌های شبانه روزی این افسران فرهنگی جامعه است.
بنده هفدهم مرداد، روز خبرنگار، روز ارزشمند اجتماعی را بر تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان عرصه‎ی رسانه و اطلاع رسانی تبریک عرض می‎نمایم.
 
امید است خبرنگاران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) درامر خطیر اطلاع رسانی،آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت‌های اجتماعی موفق و موید باشند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.