محمود زمانی قمی در سفر به خاتم از خط تولید تعدادی از طرح های بهره برداری شده بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات سرمایه گذاران و فعالان بخش صنعت منطقه قرار گرفت .
فرماندار خاتم در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با صرف افزون بر 810 میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه احداث، تکمیل و تجهیز شد.
فرجام فاضلی مهمترین طرح ها را مرحله دوم تولید کنستانتره آهن در یکی از شرکت ها با اعتبار افزون بر 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 130 نفر، گازرسانی به روستاهای « بوروئیه خوانسار» و تکمیل مجتمع آبرسانی به روستاهای بختیاری و شهریاری با اعتباری افزون بر 13 هزار و 700 میلیارد ریال ذکر کرد.
وی دیگر طرح ها را تکمیل مرحله اول میوه خشک کنی با 40 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و همچنین افتتاح مدرسه در روستاهای برزگر و توتک و سالن دستغیب با اعتبار هشت هزار و 600 میلیارد ریال، احداث سد آبگیر هرات با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد ریال را عنوان کرد.
وی همچنین از افتتاح چند طرح عمرانی در بخش مرکزی و مروست خاتم از جمله بنیاد مسکن، میراث فرهنگی ، انرژی ، برق، ورزش و کشاورزی خبر داد.
همزمان با هفته دولت 437 طرح در استان یزد بهره برداری می شود که طرح های بهره برداری شده بخشی از این طرح هاست.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7534/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.