هر سال همزمان با هفته دولت جشنواره شهید رجایی با هدف معرفی و تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر برپا می شود و در قالب برگزاری آن دستگاه های برتر و تیم های کاری مؤثر مورد تقدیر قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز سه شنبه در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد، شرکت آب و فاضلاب ، اداره کل ثبت احوال ، مدیریت درمان اداره کل تأمین اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد به عنوان دستگاه های برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.
همچنین از شرکت های توزیع برق و آب و فاضلاب روستایی و اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز به عنوان دستگاه های برتر در شاخص های عمومی و اداره های کل امور اقتصادی و دارایی و تامین اجتماعی به عنوان دستگاه های برتر در شاخص های اختصاصی با اهدای تندیس و تقدیرنامه تجلیل شد.
همچنین اداره های کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، گمرک و شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق به عنوان نهادهای برتر در شاخص های اختصاصی ویژه استانی و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، شهرک های صنعتی و اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی یزد نیز به عنوان دستگاه های شایسته تقدیر در بالاترین رشد امتیاز در مجموع شاخص ها نسبت به سال گذشته تجلیل شدند.
همچنین از شهرداری یزد نیز به دلیل مشارکت داوطلبانه در سال های 94، 95 و 96 در فرآیند ارزیابی عملکرد قدردانی شد.
در پایان این مراسم از تیم های کاری موثر دستگاه های برگزیده در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی با اهدای لوح قدردانی شد.
تندیس های جشنواره استانی شهید رجایی استان یزد توسط زندانیان و به منظور توسعه فرهنگ کار و اشتغال طراحی و ساخته شده بود.
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.