به گزارش ایرنا، این رقابت ها با حضور 25 ورزشکار از شهرستان های یزد، تفت ، بافق، مهریز و اردکان در 2 سبک کاتا و کومیته در سالن 9 دی سپاه الغدیر یزد برگزار شد.
تیم شهرستان یزد با کسب 6 مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد، کاراته بافق با کسب سه مدال نقره و یک مدال برنز نایب قهرمان شد و همچنین تیم کاراته تفت با کسب 2 مدال نقره و سه مدال برنز مقام سومی را از آن خود کرد.
در کاتای انفرادی، علی سلمانی از یزد، محمدجواد ابراهیم آبادی از مهریز و حسین فهیمی از تفت به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کومیته انفرادی در وزن 42 - کیلوگرم، علیرضا زحمتی از یزد، ابوالفضل عباسی از بافق و عرفان باغستانی از تفت مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 47 - کیلوگرم، سید محسن میرحسینی از یزد، ابوالفضل توکلی از بافق و احسان دبستانی از تفت اول تا سوم شدند و در وزن 52 - کیلوگرم، محمد معین راغب از یزد، حسین فهیمی از تفت و ابوالفضل عسکری از بافق در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
در وزن 57 - کیلوگرم، مهرشاد محمد نیاکان از یزد، احمد رضا عمری از بافق و ابوالفضل خادم الحسینی از اردکان اول تا سوم شدند.
در وزن 57 + کیلوگرم، سجاد دهقانی از یزد، سید یاسین کاظمی از تفت و علی دهقانی زاده از مهریز مکان های اول تا سوم را کسب کردند.
به تیم های برتر کاپ ، مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.
المپیاد ورزشی استان یزد به مدت 2 ماه با هدف رقابت سالم ، انگیزه و شکوفایی استعدادهای ورزشکاران در عرصه ورزش در 2 بخش مردان و بانوان با حضور 15 هزار ورزشکار پیگیری می شود.
استان یزد یا یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.