به گزارش ایرنا ، این مسابقات در رده سنی نوجوانان و با حضور 60 ورزشکار از شهرستان های یزد ، اشکذر ، بافق ، اردکان و مهریز در 2 بخش کاتای انفرادی ، تیمی و کومیته برگزار شد.
در پایان و در مجموع امتیازات، تیم کاراته شهرستان یزد با کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و 2 مدال برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
همچنین تیم اردکان با کسب 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز نایب قهرمان شد و کاراته کاهای مهریز هم با کسب یک مدال نقره و 2 مدال برنز در مکان سوم قرار گرفتند.
در کاتای انفرادی به ترتیب، آسیه زارع از یزد، زهرا دبیری از اردکان و فاطمه زارع از مهریز اول تا سوم شدند و در کاتای تیمی، زهرا دبیری، فاطمه حبیبی و زهرا پورعباس از اردکان اول شدند ، آسیه زارع ، مبینا باقری و مبینا زنگنه ازیزد دوم شدند و زهرا زارع بیدکی، سید انسیه سید رضایی و زهرا نصیری از مهریز سوم شدند.
همچنین در کومیته انفرادی، وزن 42 - کیلوگرم ، مبینا شیخ راستی و مبینا باقری از یزد اول و دوم شدند و سعیده برزگر از اردکان در جایگاه سوم قرار گرفت.
در وزن 47 - کیلوگرم، انسیه خیراندیش و نگین زارعین از یزد اول و دوم شدند و سارالسادات میرزاده از اردکان سوم شد.
در وزن 54 - کیلوگرم ، محدثه مورکیان از یزد اول شد، فاطمه زارع از مهریز در مکان دوم قرار گرفت و فاطمه زارع بیدکی از یزد سوم شد.
در وزن 54 + کیلوگرم، زهرا پورعباسی و فاطمه پورمحمدیان از اردکان اول و دوم شدند و مقام سوم به زهره پناهی از یزد رسید .
المپیاد ورزشی استان یزد به مدت 2 ماه با هدف رقابت سالم ، انگیزه و شکوفایی استعداد ورزشکاران در عرصه ورزش در 2 بخش آقایان و بانوان با حضور 15 هزار ورزشکار پیگیری می شود.
استان یزد یا یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.