امیرولی عضدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با دعوت از شهروندان خیر اردکانی برای اهدا قربانی (گوسفند زنده) ، نذورات (گوشت دام ذبح شده) و نذورات نقدی عید قربان افزود: اهدا کنندگان قربانی و نذورات عید قربان،می توانند نذورات خود را به مراکز نگهداری از معلولان جسمی- حرکتی، روانی و ذهنی، سالمندان، کودکان بد سرپرست و بی سرپرست و همچنین اداره بهزیستی اردکان اهدا کنند.
وی اضافه کرد: خیران شهرستان اردکان در سال گذشته در روز عید سعید قربان ، بالغ بر 965 کیلوگرم گوشت گرم به ارزش 460 میلیون و 150 هزار ریال نذورات نقدی و غیر نقدی (برنج، روغن و دیگر اقلام خوراکی) خود را به مراکز تحت پوشش بهزیستی اردکان اهدا نموده اند.
همچنین در گزارش دیگری آمده است : رئیس بهزیستی اردکان از اعزام 180 نفر از مددجویان و توانخواهان زیر پوشش بهزیستی اردکان به اردوهای تابستانی خبر داد.
امیرولی عضدزاده گفت : 180 نفر از مددجویان و توانخواهان زیر پوشش این اداره با هماهنگی بهزیستی استان یزد به اردوهای تابستانی درون و برون استانی ( اردوگاه فرهنگی تفریحی شیرکوه نیر، شیراز و روستای نصرآباد) اعزام شدند و 70 نفر دیگر از توان خواهان زیر پوشش این اداره تا پایان شهریور اعزام خواهند شد.
وی افزود: یکی از اهداف بهزیستی ارائه خدمات فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی به جامعه هدف، برای بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در آنهاست که به این منظور هر سال این اداره اقدام به برگزاری اردوهای تفریحی، فرهنگی، مختلفی برای معلولان و مددجویان زیرپوشش خود می‌کند که شامل اردوهای درون و برون استانی است و در این سفرها مددکاران و کارشناسان مجرب بهزیستی مددجویان را همراهی می‌کند.
بیش از2 هزار معلول و 300 خانوار نیازمند، زیر پوشش اداره بهزیستی اردکان هستند و از خدمات این اداره و مراکز تحت نظارت آن بهره مند می شوند.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.