به گزارش ایرنا، عباس ملازینلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برپایی جشنواره نقاشی غدیر تا مباهله ، برگزاری مسابقه کتابخوانی ، پرده خوانی غدیر ، جشن کودکانه غدیر و تجلیل از سادات از جمله این برنامه هاست.
وی با اشاره به برپایی ایستگاه های مردمی غدیر اظهار داشت: این ایستگاه ها از هفتم شهربور به مدت 2 روز در 110 نقطه شهری با همکاری مردم محلات، کانون های مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در معابر عمومی بر پا می شود.
ملازینلی تصریح کرد: همچنین جشن های ایام عید غدیر با رویکرد محله محور در 20 محله و بوستان های بزرگ شهر، حسن آباد ، غدیر ، کوهستان و میدان امیر چقماق با رویکرد نشاط اجتماعی پیش بینی شد.
وی اجرای سرود خیابانی ، همایش دوچرخه سواری ، راه اندازی هیات های شادی با حضور یکهزار نفر از سادات ، برگزاری جشنواره ورزشی در رشته های مختلف ، شب شعر غدیر و دیدار با سادات را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.
از دهم تا 24 ذیحجه اعیاد مختلفی از جمله عید سعید قربان در دهم ذیحجه، بخشیدن فدک به حضرت زهرا (س ) در 14 ذیحجه ، سالروز ولادت حضرت هادی (ع ) در 15 ذیحجه ، عید سعید غدیر خم در 18 ذیحجه و سالروز نزول آیه تطهیر در شان اهل بیت (ع) است که به همین دلیل این روزها، ایام سرور آل محمد(ص) نامگذاری شد.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.