مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری نخستین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی در استان یزد خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان زاده با اعلام این خبرگفت: این جشنواره در بخش‌ها،گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، افراد، نگاه ویژه و نشان استمرار برگزار می شود.

وی گفت: علاقمندان تا پایان شهریورماه سالجاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مستقر است ارسال کنند.

وی افزود: ارزیابی نهایی براساس شاخص‌های معرفی‌شده جشنواره یعنی تأثیر پایدار در گسترش کتابخوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفادۀ مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفادۀ خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، قابلیت معرفی به سایر مناطق به‌عنوان الگو، اثربخشی فعالیت‌های کتابخوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم و دو شاخص ترجیحی فعالیت به شکل داوطلبی و فعالیت در قالب گروهی، انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: شبکه گروه‌های ترویج کتابخوانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های موثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتابخوانی را انتخاب و معرفی می‌کنند و با همین هدف، برای اولین بار، جشنواره مروجان کتابخوانی در یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.