به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد افزود: با وجود آنکه به برخی ها به صورت علنی ، خصوصی ، کتبی و شفاهی تذکر داده شد که در مسیری که حرکت می کنند اشتباه است اما انها همچنان ادامه دادند.
وی اظهار داشت: اما نمی دانیم که این را به حساب بی فکری، خود باختگی یا تبلیغات دشمن بیاوریم زیرا دشمن بر روی ذهن عده ای تاثیر گذاشت و آنها این راه کج و اشتباه را انتخاب کردند.
مدرسی خاطرنشان کرد: متاسفانه این دردی است که گاهی در کشور به صورت آشکار دیده می شود و ضربات سنگینی به انقلاب وارد کرده اما الحمدلله انقلاب در مسیر خود در حال حرکت است و اگر سوء مدیریت ها ، اعتماد به افراد ناشایست و اعتماد به دشمن نبود الان چرخه انقلاب با سرعت عالی پیش رفته بود.
وی ادامه داد: امیدواریم که این مسیر اشتباه را دوباره تکرار نکنیم و مسیر غلطی که بارها مورد آزمون قرار دادیم دوباره تجربه نکنیم و اکنون با توجه به ظرفیت های موجود و قدرتی که داریم می توانیم تمام مشکلات اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و غیره را با تدبیر و تلاش حل کنیم.
امام جمعه موقت یزد یادآور شد: در مشکل ترین شرایط، جوانان این کشور با نثار جان خود توانستند توطئه های بین المللی را خنثی کنند و آن جنگ هشت ساله را با پیروزی به اتمام برسانند و اکنون مسائل به وجود امده نسبت به مسائل قبل هیچ است و فقط با تدبیر و با اتکا به خداوند و پیروی از خط امام و ولایت فقیه می توان بر آنها وفاق آمد.
وی در ادامه به ماه ذی الحجه اشاره و بر بهره گیری از فیوضات و برکات این ماه تاکید کرد و گفت: حج ابراهیمی حجی عزتمند و ظلم ستیز و نقطه پیوند ملت های گوناگون مسلمان است.
امام جمعه موقت یزد همچنین 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را گرامی داشت.
2088/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.