در گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تفت به نقل از فرماندار ایین شهرستان آمده است: هم اکنون آب مورد نیاز ساکنان 235 روستا از طریق تانکرهای سیار تامین می شود.
محمد محامدی افزود: بیشتر وقت و انرژی مجموعه فرمانداری صرف ساماندهی آبرسانی سیار می شود و بخشداران در این زمینه با همکاری آبفار شهرستان مدیریت آبرسانی را بر عهده دارند.
وی به طرح های اننتقال آب شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: آبرسانی سانیج و غدیر از جمله طرح های بزرگ آبرسانی هستند و با تکمیل این 2 طرح حدود 60 روستا از مزیت‌های این طرح استفاده خواهند کرد، امید است با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تلاش‌های مضاعف آب و فاضلاب روستایی(آبفار) این طرح ها تا پایان سال تکمیل و به بهره‌ برداری برسد.
همچنین محمد فاتحی مدیرعامل آبفار یزد گفت: در حالیکه 25 درصد مشترکان روستایی این شرکت مربوط به شهرستان تفت است ، ضعیف‌ترین منابع آبی در این منطقه قرار دارد و این 2 عامل باعث شده پایداری آب وجود نداشته باشد.
وی اظهار داشت: جیره ‌بندی آب در مناطق کوهپایه‌ای شهرستان باعث شده در بعضی از مناطق روستایی تفت در هفته فقط چند ساعت آب داشته باشند و مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند.
فاتحی در ادامه به تشریح عملکرد این نهاد در آبرسانی سیار اشاره کرد و یادآور شدت: با همکاری سایر دستگاه‌ها ،آبرسانی سیار در سال 97 به شکل مطلوب‌تری انجام شده و حدود 200 هزار مترمکعب آب در این مدت به روستاها انتقال ‌یافت.
6197/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.