به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی سه شنبه شب در گردهمایی خانواده اصحاب رسانه استان با قدردانی از فعالیت آنها که در راه نشر آگاهی و اطلاع رسانی قدم بر می دارند، افزود: رسالت خبرنگاری مهم است و اگر موفقیتی هم حاصل شد، بخاطر همراهی خانواده هاست که در رسانه ها کار می کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که خبرنگاران در راستای تنویر افکار عمومی و تبیین نظرات و دیدگاه های مردم به مسئولان دستگاه های اجرایی نقش سازنده خود را به طور دقیق و جدی انجام دهند.
این مسئول تصریح کرد: تعامل خوب خبرنگاران و مدیران اجرایی ، نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد و باید این روند با همکاری متولیان امر روز به روز در جامعه اسلامی تقویت شود.
طالبی با اشاره به اینکه موفقیت در سایه همکاری خبرنگاران و ارتباط قوی با مسئولان اجرایی به وجود می آید بر گسترش این رابطه صمیمی و استفاده از تمام ظرفیت ها در استان تاکید کرد.

**رسانه ها به رسمیت شناخته شوند
مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: همه مسئولان در هر پست و مقامی که هستند باید رسانه ها را به رسمیت بشناسند و از آنها برای رسیدن به توسعه پایدار استفاده کنند.
مجید جوادیان زاده افزود: اصحاب رسانه در بخش های مختلف نقش اساسی در اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و نظارت در جامعه بر عهده دارند و باید برای اجرای اهداف به تلاش های خود بیفزایند.
این مسئول به سابقه خبرنگاری در کشور اشاره و یادآور شد: خبرنگاران رسانه های گروهی باید برای توفیق بیشتر در چارچوب مقررات تعریف شده با همکاری مسئولان و مخاطبان اقدام کنند.
به گفته جواددیان زاده هم اکنون بر پایه آمار سامانه جامع رسانه های کشور در استان یزد 160 رسانه مجوز دار فعالیت می کنند که باید از این ظرفیت خوب برای کمک به مسئولان و خدمت به مردم استفاده کرد.
وی خاطر نشان کرد: از این تعداد ١١٦ مجوز متعلق به نشریات چاپی، ٢٨ مورد متعلق به رسانه های برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری) و ١٦ مجوز هم مربوط به رسانه های الکترونیک غیر برخط است.
وی همچنین تعداد نشریات منتشر شده در سه ماهه نخست سال 1397 که از طریق سامانه جامع رسانه های کشور اعلام وصول خود را تکمیل کردند، ٦١ مورد اعلام کرد.
اجرای برنامه شاد و متنوع موسیقی زنده و تجلیل از زوج های خبرنگار از دیگر برنامه های این همایش بود.
گردهمایی یادشده با حضور استاندار یزد ، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از خبرنگاران و خانواده های آنها در باغ تاریخی صدری شهر تفت برگزار شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری تفت در 20 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.