محمدرضا شیرغلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا
میانگین دما هوای شهر یزد در چهار ماهه نخست سال جاری را 26.5 درجه سانتیگراد ذکر کرد و افزود: در حالیکه این عدد در مدت مشابه سال گذشته ، 27.4 درجه بود.
وی اضافه کرد: در تابستان امسال تدوام روزهای گرم با دمای 40 درجه در شهر یزد نسبت به سال قبل بیشتر بود و این موضوع سبب شد تا مردم نسبت سال گذشته احساس گرمای بیشتری بکنند.
این کارشناس هواشناسی میانگین دمای تیر ماه شهر یزد را 32.8 درجه بیان کرد و اظهار داشت: در سال گذشته دمای هوا 32.3 درجه و میانگین بلند مدت آن 32.6 درجه سلسیوس بود.
شیرغلامی افزود: بیشینه دمای هوای یزد دیروز(دوشنبه) به 40 درجه سانتیگراد رسید که در میان 31 مرکز استان کشور هفتمین مرکز گرم استان های ایران بود.
وی با بیان اینکه دیروز کرمانشاه و سنندج از یزد گرمتر بودند، اظهار داشت: روزهای آینده پدیده جوی خاصی در استان نخواهیم داشت و آسمان عمدتا صاف و فقط در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد خاطر نشان کرد: همچنین در گرمترین ساعات امروز و فردا دمای هوای شهر یزد به 39 درجه و خنک ترین 2 شب آینده به 23 درجه می رسد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد افزود: در 24 ساعت گذشته گرمترین نقطه استان شهر بافق با بیشینه 42 درجه و خنک ترین نقطه سبزدشت با کمینه 11 درجه سانتیگراد بود.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.