به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌ الاسلام محمد فخرالدینی شامگاه شنبه در نشست برنامه های کارگروه شورای سیاستگذاری و راهبردی سالگرد پیروزی انقلاب ابرکوه اظهار داشت: استکبار در جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس و برون مرزی شکست خورد و به فضل خدا در جنگ اقتصادی نیز مغلوب خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به توطئه ها و شیطنت‌ های آمریکا و دیگر ایادی مستکبران تصریح کرد: دشمن با هدف زیر سئوال بردن و سیاه ‌نمایی دستاوردهای نظام حرکت و تلاش می کند، ارزش های انقلاب و دستاوردهای نظام را بی اثر و ناکارآمد جلوه دهد.
فخرالدینی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص نکوداشت ساللگرد پیروزی انقلاب افزود: برنامه هایی ارائه شود، که مستدل و باورپذیر نیز باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد ادامه داد : در نیمه دوم سال 97 همه بخش‌ها و کارگروه ‌های ستاد جشن های انقلاب، سلسله نشست‌ها و تبلیغات میدانی خود را آغاز خواهند کرد.
این مسئول فرهنگی استان یادآور شد: ملت ایران با همدلی و انسجام با تبعیت از رهبر معظم انقلاب تمامی توطئه های دشمنان را در ارتباط با جنگ اقتصادی و فرهنگی نقش بر آب خواهند کرد.
فخرالدینی با بیان اینکه برای هرچه بهتر برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب، 18 کارگروه در استان یزد تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در ابرکوه هم 13 کارگروه تخصصی برای برگزاری هرچه با شکوهتر آیین های سالگرد پیروزی انقلاب تشکیل و مسئولیت هر یک از این کارگروه ها به دستگاه های اجرایی واگذار شد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه نیز در این نشست که فرماندار و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند با اشاره به خدمات و دستاوردهای انقلاب در چهار دهه گذشته اظهار داشت: انقلاب اسلامی با نام امام خمینی (ره) در سایه تدبیر و درایت هوشمندی رهبر معظم انقلاب ، در جهان اسلام می درخشد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.