به گزارش ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز استان با اشاره به اینکه بازی های سیاسی فقط به سود دشمنان خواهد بود، بر وجود بصیرت در برابر توطئه های استکبار جهانی تاکید کرد و افزود: مردم از مسئولان خدمت صادقانه و کار بی منت برای حل مسائل خود را تقاضا دارند.
وی ادامه داد: هدف دشمنان فقط ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی درون نظام و رسیدن به اهداف شوم شان است ، بنابراین مردم و مسئولان در صفی واحد به دنبال تقویت نظام و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به اینکه مسئولان گروه گرایی را برای خدمت به مردم و نظام کنار بگذارند، تصریح کرد: مبارزه با گرانی در گرو همکاری مردم ، مسئولان و تلاش خالصانه است و برای حل مسائل قطعا باید بیش از گذشته با برنامه ریزی درست اقدام کرد.
ناصری یزدی در ادامه ازدواج را امری مقدس و مورد تاکید اسلام در جامعه بر اساس آموزه های دینی ذکر کرد و با تبریک سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از مردم برای انجام این امر مهم در فضایی معنوی و با کمترین هزینه تاکید کرد.
وی از اینکه دشمنان با فعالیت های سوء فرهنگی خود به دنبال تغییر سبک زندگی در میان مردم و جوانان هستند از مردم و به خصوص خانواده ها خواست تا با هوشیاری مواظب ترفندهای فرهنگی دشمنان باشند و زمینه ازدواج آسان نسل جوان را فراهم کنند.
امام جمعه یزد یادآور شد: افزایش طلاق و بالا رفتن سن ازدواج در جامعه دینی اصلا مناسب نیست و یکی از امور مهمی که باید برای حل آن اقدام عملی شود ، گسترش این امر مبارک است که همت همگان را طلب می کند.
ناصری یزدی به اهمیت انقلاب اسلامی و نقش ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: وجود این نظام خواسته تاریخی مردم و انبیای الهی است و برای تحقق آن ایثارگری های زیادی انجام شده است.
به گفته خطیب جمعه یزد باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و بخاطر دشمنی های استکبار جهانی در عمل برای حفظ آن همیشه آماده خدمت باشیم که رسالتی مهم ، دینی ، انقلابی و بسیار ضروری است .
نماینده ولی فقیه در استان یزد ، داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را در برهه کنونی در بین مردم و مسئولان یک ضرورت بزرگ برشمرد و تحقق آن را خواستار شد.
ناصری یزدی همچنین در پایان به شبهه افکنی دشمنان علیه نظام و مدیران دلسوز کشور با استفاده از فضای مجازی و رادیوهای بیگانه اشاره کرد و هوشیاری همگان را ضروری دانست.
در 28 شهر و روستای استان یزد نماز جمعه اقامه می شود.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.