به گزارش ایرنا، عباسعلی دانافر روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه آموزش و پرورش استان، ضمن قدردانی از خبرنگاران در انعکاس اخبار آموزش و پرورش بر تعامل بیشتر رسانه ها با این نهاد فرهنگی تاکید کرد.
وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت باید به گفتمان ملی تبدیل شود ، اظهار داشت: برای تحقق این موضوع تمام دستگاه ها و به ویژه رسانه ها باید کمک کنند و توجه حداکثری به موضوع یادشده تنها راهکار برون رفت مشکلات و چالش هایی است که امروز با آن روبرو هستیم و گرنه مشکلات همچنان باقی خواهد بود.
وی یادآور شد: توجه به آموزش و پرورش باید اولویت نخست همگان قرار گیرد و سرمایه گذاری در آن به نوعی سرمایه گذاری برای آینده باشد.
دانافر ادامه داد: رسانه‌ها برای ارتقای این موضوع باید ضمن شناسایی و ریشه یابی آن پیامدها و عواقب آن را به مخاطبان خود انتقال دهند.
در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران فعال استان یزد در حوزه آموزش و پرورش تجلیل شد.
شورای فرهنگ عمومی کشور در سال 78، 17 مرداد را روز خبرنگار نامگذاری کرد.
این روز سالگرد شهادت «محمود صارمی» مسئول دفتر خبرگزاری ایرنا در مزارشریف افغانستان است که سال 1377 در جریان حمله و اشغال کنسولگری جمهوری اسلامی از سوی طالبان به همراه هشت نفر از دیپلمات های ایران به شهادت رسید.
در استان یزد 158 رسانه مجوز دارند که از این تعداد 114 رسانه چاپی، 28 رسانه الکترونیک برخط و 16 رسانه الکترونیک غیربرخط هستند.
2088/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.