به گزارش ایرنا، مجید جوادیان زاده روز چهارشنبه همزمان با سالگرد شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد اظهار امیدواری کرد: فعالان عرصه رسانه باید بتوانند توسعه گر باشند و از عهده نقش اصلاح گری خود به خوبی برآیند.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر دوره های آموزشی ویژه خبرنگاران در استان افزود: نیازهای آموزشی در این عرصه باید به خوبی شناسایی و در این راستا گام برداشته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین با تاکید بر لزوم همگرایی دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گفت: برگزاری نشست های مشترک این دستگاه ها در دستور کار است.
جوادیان زاده افزود: دستگاه های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و کتابخانه های عمومی، مدیریت حج و زیارت و ایرنا است.
وی ادامه داد: دستگاه های هم خانواده وزارت ارشاد توانمندی های قابل توجهی دارند و تعامل هر چه بیشتر آنها سبب اثرگذاری بهتر فعالیتهایشان در جامعه خواهد شد.
شورای فرهنگ عمومی کشور در سال 78، 17 مرداد را روز خبرنگار نامگذاری کرد.
این روز سالگرد شهادت «محمود صارمی» مسئول دفتر خبرگزاری ایرنا در مزارشریف افغانستان است که سال 1377 در جریان حمله و اشغال کنسولگری جمهوری اسلامی از سوی طالبان به همراه هشت نفر از دیپلمات های ایران به شهادت رسید.
استان یزد 158 رسانه دارای مجوز دارد که از این تعداد 114 رسانه چاپی، 28 رسانه الکترونیک برخط و 16 رسانه الکترونیک غیربرخط هستند.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.