به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری اردکان 'محمدعلی طالبی' در آیین تکریم و معارفه معاون پیشین و جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان، افزود: اولویت اصلی مدیران در شرایط فعلی، بازگرداندن اعتماد به جامعه است.
وی به بحران‌های کشور در دوران پس از انقلاب نظیر جنگ تحمیلی و... اشاره کرد و با تقدیر از حضور مردم در همه صحنه‌ها اظهار داشت: وجود سرمایه اجتماعی قوی در شرایط سخت یادشده، از تاثیرگذاری بحران‌ها بر شئون دیگر زندگی مردم جلوگیری می‌کرده است.
وی بیان داشت: وجود سرمایه اجتماعی بالا در استان، از بروز برخی تنش‌ها جلوگیری کرده است.
طالبی خطاب به مسئولان گفت: امروز، وظیفه بزرگ همه مدیران، بازگرداندن اعتماد و شناسایی و رسیدگی به نارضایتی‌های احتمالی در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی، معاندان نظام در قالب «صدای مردم» اندیشه‌های براندازی را در سر می‌پرورانند تاکید کرد: مدیران باید صدای مردم باشند و اجازه سوءاستفاده از مطالبات را به دشمن ندهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این‌که همه ما باید وکیل‌ مدافع مردم باشیم، بر لزوم پرهیز از شعارزدگی تأکید کرد و یادآورشد: باید اقدامات باورپذیر در این راستا انجام شود.
این مقام مسئول با یادآوری وضعیت مالی دولت و مردم، افزود: شفافیت در امور باعث همراهی مردم و اعتماد آنان و تقویت انسجام ملی خواهد شد.
وی با تقدیر از تلاش‌‌های انجام‌شده در این شهرستان افزود: بر اساس اصلاحات صورت‌گرفته در تشکیلات فرمانداری‌ها، تلاش مجموعه مدیریت استان بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مدیریتی استان و تفکیک امور سیاسی و عمرانی بوده است.
وی با تقدیر از زحمات مصطفی پور دهقان، رقیه کرمانیان را از مدیران باتجربه، موفق و کارآمد دانست و آشنایی با حوزه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی را از نقاط قوت وی برای تصدی این مسئولیت عنوان کرد.
فرماندار اردکان نیز در این نشست، پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در شهرستان را حاصل همدلی، همکاری و تلاش همه مسئولان و حمایت‌های ائمه‌جمعه و نماینده مردم اردکان دانست.
هادی مقیمی با بیان این‌که با توجه به اوضاع جامعه، بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همراهی آحاد جامعه احساس می‌شود به شرایط حساس کشور و احساس مسئولیت و هماهنگی بیش‌تر مدیران را ضروری دانست و گفت: تنها راه مقابله با معضلات کنونی، وحدت و انسجام ملی و ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و منطقه‌ای است.
فرماندار اردکان، جلب رضایتمندی مردم به نظام را از مهمترین اهداف دولت و قوای سه‌گانه دانست و بر لزوم پاسخ‌گویی مدیران به مردم تأکید کرد.
وی با بیان این‌که برخی رسانه‌ها از عدم همکاری برخی مدیران گله‌مندند، اظهار داشت: پاسخ‌گویی به افکار عمومی که از طریق رسانه‌های مجاز صورت می‌گیرد یک تکلیف اداری است و مسئولان باید به‌صورت جدی این موضوع را مدنظر قرار دهند.
مقیمی، برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های پرهزینه را موجب تکدر خاطر مردم دانست و گفت: ادارات باید با درنظرگرفتن شرایط کشور، سعی در کاهش هزینه‌ها و مصارف انرژی داشته باشند.
در پایان از زحمات مصطفی پوردهقان اردکانی تجلیل و رقیه کرمانیان بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.