به گزارش ایرنا ، احمد آخوندی یکشنبه شب در آستانه روز خبرنگار (17 مرداد ) در نشستی با خبرنگاران با اشاره به کاهش بارندگی و بالا بودن هزینه تولید آب شرب، افزود: این طرح در مرحله اول به مسافت 10 کیلومتر در بلوارهای امام خمینی (ره) و عمود بر هفتم تیر از طریق آبیاری قطره ای انجام می شود.
وی اظهارداشت: این طرح به مدت سه سال با همکاری بخش خصوصی و نظارت و پیگیری شهرداری و واحد فضای سبز این نهاد در 50 هکتار از پارک ها و بوستان ها اجرا خواهد شد.
آخوندی یکی از طرح های نیمه تمام شهری را ساختمان در دست تکمیل شهرداری در میدان شهید صدوقی (ره) ذکر کرد که به رغم گذشت افزون بر 10 سال از آغاز ساخت هنوز تکمیل نیست.
به گفته وی برای تکمیل و تجهیز ساختمان شهرداری به 35 میلیارد ریال بودجه نیاز است که توسط شهرداری و شورای شهر برای جذب بودجه و بهره برداری از ساختمان اقدام خواهد شد .
شهردار مهریز، برنامه های مهم در دست اقدام را ، جلب مشارکت بخش خصوصی و خیران برای همکاری با شهرداری و شورای شهر در تکمیل ، تجهیز و بهره برداری از طرح های عمرانی ذکر کرد .
آخوندی مهمترین این طرح ها را تفرجگاه کوه ریگ ، چند پارک ، منطقه گردشگری غربال بیز ، توتستان بزرگ شهر و حمل و نقل شهری ذکر کرد که برای جلب همکاری بخش خصوصی فراخوان آن اعلام شده است.
وی با قدردانی از مردم در همکاری و همراهی با شهرداری به اهمیت بیان پیشنهادها ، انتقادها و ارائه راهکارهای مناسب برای اجرای طرح های عمران شهری و ارائه بهتر خدمات تاکید کرد.
شهردار مهریز در این نشست به پرسش های خبرنگاران در خصوص ساماندهی ورودی شهر ، نظارت بر تردد اتباع بیگانه ، تکمیل پارک کوثر ، ساختمان شهرداری و فعالیت های فرهنگی شهر پاسخ داد.
از جعیت 50 هزار نفری مهریز 35 هزار نفر در شهر زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.