به گزارش عصر روزشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد ، سید احمد هاشمی در نشست اعضای هیات ورزش های رزمی استان افزود: این هیات از جمله تشکل موفقی به شمار می ‌رود و باشگاه های زیادی در رشته های مختلف ورزش های رزمی فعالیت دارد.
وی با قدردانی از رئیس سابق و معرفی سرپرست جدید هیات ورزش های رزمی یزد ادامه داد: سال های گذشته با همکاری همگان اقدام های ارزشمندی در توسعه ورزش های رزمی انجام شد و باید این روند ادامه پیدا کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی نباید برنامه های هیات متوقف شود و قطعا با توانمندی هایی که در سرپرست جدید هیات وجود دارد با تعامل و همکاری اعضا ، روسای سبک ها و ورزشکاران اتفاق های خوبی رقم خواهد خورد.
همچنین سرپرست هیات ورزش های رزمی استان یزد با تجلیل از تلاش های رئیس سابق این هیات گفت: اقدام های خوب و موثر هیات در سال های گذشته بر کسی پوشیده نیست که امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه داد.
رضا نارگانی افزود: تلاش خود را برای توسعه این رشته ورزشی به کار خواهد گرفت و تمام ورزشکاران ، پیشکسوتان ، مسئولان سبک ها و اعضای هیات قابل احترام هستند و از ظرفیت های افراد استفاده می شود تا گامی مثبت برای هیات رزمی برداشته شود .
همچنین کمال حرزاده رئیس سابق هیات ورزش های رزمی یزد ، گزارشی از عملکرد این تشکل در چهار سال گذشته ارائه کرد و گفت: امیدوارم توانسته باشم در این مدت قدمی برای هیات برداشته باشد.
در پایان این نشست با اهدا لوح سپاس از سوی مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از زحمات حرزاده قدردانی و حکم سرپرستی رضا نارگانی نیز به وی اعطا شد.
در خبر ارسالی اشاره ای به تعداد ورزشکاران رزمی استان نشده است.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.