به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، 'محمد محامدی' روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهر نیر، تأمین آب شرب را مهم‌ترین بحث شهرستان عنوان کرد و گفت: تمام تلاش من در این مدت تأمین آب شرب مردم بوده است و مشکل آب شرب شهر نیر نیز تا حدودی برطرف ‌شده است.
وی افزود: از این رو برای حل این معضل باید تمام روستاهای منطقه در کنار هم قرار گیرند و با تعامل با یکدیگر و حضور فرماندار و بخشدار در کنار مردم و مسئولان، مشکلات بخش و شهر نیر بویژه مشکل آب را به بهترین شکل برطرف کنند.
فرماندار تفت به مشکل عدم واگذاری زمین برای ساخت مسکن در شهر نیر اشاره و بیان کرد: در جلسه‌ای که با معاون وزیر مسکن و شهرسازی داشتیم این موضوع مطرح و تاکید شد به دلیل وجود مشکل عدم واگذاری زمین در سراسر کشور ، این مشکل در آینده‌ای نزدیک حل می شود.
محامدی خواستار جذب سرمایه‌گذار و ایجاد درآمد پایدار برای شهر نیر شد و گفت: شهرداری نیر برای حل مشکلات خود باید به فکر جذب سرمایه‌گذار و ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید باشد که با ایجاد این طرح‌ها، اشتغال پایدار برای جوانان نیری فراهم خواهد شد و برای شهرداری نیز درآمدهای پایدار بوجود خواهد آمد.
در ادامه این نشست شهردار و اعضای شورای شهر نیر به ارائه فعالیت و گزارش اقدامات انجام‌شده و مشکلات شهر نیر پرداختند و خواستار پیگیری فرماندار برای حل آنها شدند.
تفت در 20 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.