احمد ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال 1396، 2 هزار و 500 یادواره با مشارکت مردمی و با همکاری خانواده های معظم شهدا و همراهی مسئولان برگزار شد.
وی اظهار داشت: کیفیت بخشی محتوای یادواره ها محور اصلی فعالیت های این نهاد است .
ابراهیمی تاکید کرد: یزدی ها با توجه به صبغه فرهنگی و معنوی، تعهد خاصی در برگزاری یادواره های شهدا دارند، این نهاد در این ارتباط همواره با استقبال خوب مردم و جوانان روبروست .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: ماندگاری نام و خاطره شهیدان در گرو برگزاری یادواره های با کیفیت است.
این مسئول تصریح کرد: برنامه یادواره ها باید بیشتر در راستای تبیین سیره و اهداف شهیدان، ذکر خاطرات ، ترسیم ایثار و فداکاری آنها و بر اساس ترویج فرهنگ اخلاص در جامعه در مقابل توطئه های فرهنگی دشمنان تعریف شود.
ابراهیمی اظهار داشت: یادواره شهدا زمانی تاثیر دارد که موجب تغییر در افکار و عمل مردم، جوانان و موجب جذب آنها برای پیگیری آرمان های شهیدان و عمل به وصایای اسوه های ایمان و فداکاری شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه به اهمیت طرح سپاس ( قدردانی از خانواده شهدا ) شامل دیدار با آنها و با همکاری و حضور مدیران اجرایی اشاره کرد و انجام آن را در سال 1397 از برنامه های محوری بنیاد برشمرد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.