به گزارش ایرنا، مسابقات جام آزادگان با حضور 18 تیم از استان های مختلف کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت از اوایل شهریور ماه 1397 برگزار می شود.
مراسم قرعه کشی رقابت‌ های لیگ دسته اول فوتبال کشور برای فصل ۹۸-۹۷ روز دوشنبه ۲۵ تیرماه 1397 در هتل آکادمی فوتبال ایران با حضور نمایندگان ۱۸ تیم حاضر در مسابقات برگزار شد و رقابت‌ ها از ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ آغاز می‌شود.
عبدالرضا دستا، عصر یکشنبه در جلسه هیات فوتبال یزد با بیان اینکه این استان از لحاظ معدنی و صنعتی جزو مناطق برخوردار کشور محسوب می شود از همراهی نکردن واحدهای صنعتی در این رشته ابراز ناخرسندی کرد و افزود: در برخی استان ها که به لحاظ صنعتی از یزد عقب تر هستند ولی فعالیت های خوبی در فوتبال و حمایت از تیم ها دارند.
وی با اشاره به اینکه در یزد علاقه مندان زیادی پیگیر مسائل و مشکلات فوتبال هستند از صاحبان صنایع برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، حمایت و تقویت تیم ها برای پاسخگویی به مطالبات مردم و جوانان و ایجاد شور ، نشاط و سلامت جامعه همکاری را خواستار شد.
رئیس هیات فوتبال یزد اظهار داشت: اکثر استان های همجوار یزد دارای تیم های متعدد فوتبال در لیگ های دسته اول ، دوم ، سوم و لیگ برتر باشگاه های کشور هستند در حالیکه در صنعت ، معدن و تولید از استان ما وضعیت بهتری ندارند.
دستا با بیان اینکه برای تولید بهتر قطعا به انسان های سالم و با نشاط نیاز است، تاکید کرد: برای داشتن جامعه ای سالم و عاری از آسیب و ناهنجاری ها باید به ورزش و به خصوص فوتبال به خاطر علاقه مندان زیادی که دارند، بیشتر توجه کرد.
وی ابراز امیدواری کرد : با توجه به پیگیری های استاندار و معاونان وی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با همکاری صاحبان صنایع و همدلی پیشکسوتان دوباره روح جدیدی به فوتبال یزد دمیده شود و مردم و جوانان شاهد حضور تیمی از استان در لیگ دسته اول و یا دوم کشور در فصل 1397 باشند.
همچنین نائب رئیس هیات فوتبال استان در امور بانوان به مهمترین مطالبات حوزه خود اشاره کرد و گفت: نبود حامی مالی برای اعزام تیم ها به مسابقات قهرمانی کشور مهمترین مشکلی است که سد راه موفقیت تیم های بانوان شده است.
نجمه رنجبر افزود: تاکنون برای جذب حامی مالی با برخی شرکت های خصوصی و صاحبان صنایع گفت و گوهایی انجام شده است ولی به رغم پیگیری های به عمل آمده هنوز به تفاهم نرسیده ایم و باید با فرهنگ سازی و همکاری بیشتر به تلاش های خود ادامه داد.
در ادامه این جلسه دبیر و رئیس هیات فوتبال برخی شهرستان ها به بیان عملکرد ، طرح دیدگاه ها ، مشکلات و مطالبات خود به خصوص در زمینه برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران ، انجام فعالیت های فرهنگی ، ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال ، برگزاری لیگ های منظم و جلسه هیات در شهرستان ها تاکید کردند.
در این جلسه مقرر شد،نشست آینده روسای هیات فوتبال 10 شهرستان های استان مهر ماه 1397 به میزبانی شهرستان بافق برگزار شود.
یزد 25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری و 75 تیم در لیگ استانی دارد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و دفتر هیات فوتبال در تمام شهرستان ها فعال است.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.