به گزارش ایرنا ، سیدمحمد رستگاری روز یکشنبه در بازدید از تعدادی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی با بررسی مسائل و نیازهای آنها از فعالیت صاحبان صنایع قدردانی کرد و افزود: جذب نیروهای تحصیل کرده بومی جزو خواسته های مردم و مسئولان محلی است.
وی ادامه داد: تاکنون در این خصوص با پیگیری های فرمانداری و همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد جذب کارگران و نیروهای بومی منطقه در واحدهای مختلف تولیدی هستیم ولی کافی نیست و باید برای اشتغالزایی آنها بهتر و بیشتر اقدام شود.
فرماندار مهریز اظهار داشت: جذب نیروهای بومی بخاطر حضور آنها در شهرستان و نزدیکی به محل کار به نفع مردم و حتی واحدهای صنعتی است که مجبور به جذب نیرو از سایر مناطق استان و تحمیل هزینه اضافی نشوند.
رستگاری در ادامه به توصیه های مقام معظم رهبری و سیاست های دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعال سال حمایت از کالای تولیدی باید مردم و مسئولان جدی تر وارد عرصه کار و فعالیت شوند.
وی خرید کالای ایرانی و ارتقای کیفیت آنها توسط تولید کنندگان را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار اثربخش ذکر کرد و بر همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد.
فرماندار مهریز یادآور شد: برنامه دولت صیانت از اشتغال موجود، ایجاد اشتغال جدید، کمک به احیای واحدهای غیرفعال و حمایت از واحدهای صنعتی فعال است.
به گفته رستگاری ، شرایط واحدهای صنعتی شهرستان‌ از نزدیک رصد و مشکلات آنها بررسی می شود و از تمام مجاری و ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی بهره برداری خواهد شد.
در این بازدید مسائل و مشکلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی به خصوص مشکل نقدینگی و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای تولید و اشتغال بیشتر بررسی شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفر مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد ، این منطقه پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی دارد .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.