به گزارش ایرنا هادی مقیمی روز یکشنبه در دیدار رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان افزود: آموزش‌های فنی نقش موثری در افزایش بهره‌وری دارد.
وی اضافه کرد: اگر به این آموزش‌ها به درستی توجه و اعتبارات مورد نیاز تأمین شود، نقش موثری در افزایش بهره‌وری تولید و صنعت ایفا خواهد کرد.
فرماندار اردکان با تاکید بر این‌که به‌طور کلی، بحث آموزش در مهارت‌های شغلی، خانواده و تمام شئون زندگی بااهمیت است، تصریح کرد: در مباحث مختلف، آموزش باید در اولویت قرارگیرد.
مقیمی اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای معمولا در جذب به بازار کار موفق‌ترند و این مراکز می‌تواند در شرایط فعلی شهرستان که نیاز به مهارت‌های فنی وجود دارد، نقش بی‌بدیلی ایفا نماید.
فرماندار اردکان از مسئولان مرکز خواست با انجام کار پژوهشی درخصوص میزان بهره‌وری نیروهای آموزش ‌دیده و غیرآموزش ‌دیده شاغل در صنایع، وضعیت تولید پیش و پس از آموزش در این حوزه‌ها بررسی و به ‌صورت مستند به مدیران صنایع اعلام شود.
نادر متالهی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان نیز در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این مرکز در سال اخیر پرداخت.
از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1900 نفر از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در شهرستان اردکان بهره‌مند شده‌اند.
مرکزشهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.