مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه چراغ رسانه در یزد روشن است، اما باید روشن‌تر شود، بر استمرار دوره های تخصصی و آموزشی رسانه در یزد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان زاده طی نشست اعضای هیات مدیره‌خانه مطبوعات استان یزد با مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی مطالعات رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب تصریح کرد: آموزش تخصصی دائم رسانه ها در دوره کنونی مهم و ضروری است.

به گفته وی رسانه های امروزی از نظریه‌ها و تئوری‌ها جلو افتاده اند و برای همین دوره آموزش کاربردی رسانه از سوی خانه مطبوعات بایددر اولویت جدی باشد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد گفت: فعالیت درحوزه رسانه در ظاهر کار آسانی‌ جلوه‌ می‌کند، اما به‌ واقع‌ کار دشوار و سختی است.

جوادیان زاده افزود: رسانه درعین‌ حال‌ اگر به‌ صورت‌ حرفه ‌ای‌ و تخصصی‌ انتشار یابد در آموزش‌ شهروندان‌، بالابردن‌ فرهنگ‌ زیستی‌ و بهسازی‌ مناسبات‌ اجتماعی‌ تأثیر شگرفی‌ خواهد داشت‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه خواهان تدوین و ارایه سند توسعه رسانه های استان یزد شد و گفت: یزد پیشتاز اسناد توسعه ای است که متاسفانه در حوزه رسانه  اقدامی انجام نشده است.

جوادیان زاده در پایان برگزاری جشنواره منطقه ای مطبوعات کویرنشینان و تعریف برند رسانه ای برای شهرها را پیشنهاد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.