به گزارش ایرنا ، سید محمد رستگاری روز سه شنبه در جمع اعضای ستاد ستاد تنطیم بازار شهرستان افزود: همکاری مردم در ارایه گزارش به موقع در خصوص گرانفروشی و سرکشی به واحدهای تهیه و توزیع اجناس ضروری نقش مهمی در کاهش قیمت ها و پیشگیری از سوء استفاده متخلفان از بازار دارد.
وی ادامه داد: اتاق اصناف با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت و همراهی کسبه برای کنترل قیمت ها و جلوگیری از افزایش لجام گسیخته قیمت برخی کالاهای ضروری شهروندان مرتب و منظم بازرسی انجام دهند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: نظارت دایمی ، فعال و دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر جزو تاکیدهای دولت و برنامه اساسی برای برخورد با سودجویان و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است.
به گفته رستگاری ، ستاد تنظیم بازار با جدیت بیشتر از سوء استفاده متخلفان برای عرضه نکردن برخی کالاها و رعایت نکردن قیمت دقیق و واقعی اجناس ضروری توسط برخی اصناف نظارت و اقدام کند.
همچنین رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت مهریز یادآور شد: تامین و توزیع کالای اساسی مردم به خصوص مواد غذایی و لوازم خانگی جزو نیازهای اساسی است که باید اقدام لازم انجام شود.
حبیب الله خلفایی افزود: سه هزار واحد صنفی زیر پوشش 12 اتحادیه به مردم خدمات رسانی می کنند و کار نظارت و بازرسی به صورت منظم با حضور دستگاه های مختلف انجام می شود.
وی بیان کرد: سامانه 2600 اتاق اصناف و 124 بازرسی به 24 ساعته فعال و پاسخگوی هرگونه تخلف و گزارش های مردمی است.
مرکز شهرستان 50 هزار مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.