ناصر زارع روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح های مشاغل روستایی با بهره 6 درصد اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال بیش از 200 نفر فراهم خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح ها در بخش های تولیدی، کشاورزی، دامپروری ، خدمات، صنعت و معدن ، گردشگری ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان در روستاها و مناطق عشایری اجرا می شود.
زارع اضافه کرد: تاکنون 529 طرح اشتغال روستایی و عشایری با پرداخت 886 میلیارد و 400 میلیون ریال وام و با اشتغالزایی هزار و 59 نفر در کار گروه اشتغال شهرستان بررسی و مصوب شد.
این مسئول یادآور شد : از این تعداد 262 طرح در کارگروه اشتغال استان مصوب شد که در این زمینه 475 میلیارد و890 میلیون ریال وام با نرخ 6 درصد و با باز پرداخت هفت تا هشت سال به متقاضیان پرداخت می شود.
به گفته وی در موقع بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 592 نفر در بخش های مختلف کشاورزی ، صنعت ، معدن ، خدمات گردشگری فراهم می شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه بیان کرد: در حوزه اشتغال فراگیر 110 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای 11طرح ی پرداخت شد که با این مبلغ و بهره برداری از طرحها زمینه اشتغال 152 نفر فراهم می شود.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140 کیلو متری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.